مذاکره دکو با ایجنت آلفونسو دیویس؛ بارسلونا به دنبال هدف اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید!

طرفداری | ایجنت آلفونسو دیویس با دکو جلسه‌ای داشته است؛ آن هم یک روز پس از دیدار با مدیران بایرن مونیخ!

به گزارش موندو دپورتیوو، آلفونسو دیویس یکی از بهترین مدافعان چپ کنونی دنیای فوتبال است و قرارداد این فولبک کانادایی با بایرن مونیخ در سال 2025 به پایان می‌رسد. دیویس با این وجود هنوز از تمدید قراردادش با بایرن مونیخ سر باز زده و همین امر باعث شده تا خبرهای زیادی از علاقه باشگاه رئال مادرید برای جذب او به گوش برسد. اما رئال مادرید تنها باشگاهی از لالیگا نیست که می‌خواهد دیویس را به خدمت بگیرد. بارسلونا و دکو هم در اندیشه جذب این مدافع چپ 23 ساله هستند.

موندو دپورتیوو فاش کرده که ایجنت آلفونسو دیویس یک روز پس از دیدار با مدیران بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد بازیکنش، با دکو، مدیر ورزشی بارسلونا هم دیدار و جلسه‌ای در خصوص احتمال انتقال دیویس به نیوکمپ برگزار کرده است. قرارداد مارکوس آلونسو در حال رسیدن به روزهای پایانی خودش است و بالده هم هر چند در آن پست بازی می‌کند و قراردادش را هم تا سال 2028 تمدید کرده است اما او در حال حاضر مصدوم است.

حضور فولبکی با توانایی‌های آلفونسو دیویس نه تنها می‌تواند خیال بارسلونا را از داشتن یک مدافع چپ فوق‌العاده راحت کند بلکه اگر این انتقال با موفقیت صورت بگیرد، باعث محبوبیت زیادی برای دکو در بین هواداران بارسلونا می‌شود؛ اینکه او توانسته یکی از اهداف مهم نقل و انتقالات رئال مادرید را به نیوکمپ بیاورد.

منبع: پارس فوتبال