هشدار تباس به بارسلونا؛ اگر تخلفتان ثابت شود از لالیگا حذف می‌شوید!

خاویر تباس در خصوص پرونده انریکه نگریرا به بارسلونا هشدار داد.

طرفداری | پرونده انریکه نگریرا یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های سالیان اخیر فوتبال اروپا بوده است. تقریباً یک سال پیش، بارسلونا به پرداخت مبالغی با مقاصد نامعلوم به مدت 17 سال (از 2001 تا 2018) به حساب انریکه نگریرا، رئیس کمیته داوران اسپانیا و پسرش متهم شد. این پرونده کماکان در دادگاه تحقیقاتی شعبه 1 بارسلونا باز است و هنوز حکم قطعی قاضی در خصوص تخلف یا تبرئه بلوگرانا صادر نشده است.

خاویر تباس، رییس لالیگا که همواره با صحبت‌های خود پیرامون پرونده نگریرا جنجال زیادی به پا کرده، در مصاحبه با نشریه Abola پرتغال باشگاه بارسلونا را به حذف از لالیگا در صورت احراز تخلف آن‌ها تهدید کرد. تباس در این‌باره گفت:

اگر تخلف بارسلونا ثابت شود، اقدامات انضباتی را آغاز کرده و این باشگاه را با حذف از لالیگا مجازات می‌کنیم. چرا یوفا و فیفا به پرونده ورود پیدا نمی‌کنند؟

این یک پروسه قانونی در حال انجام است. امیدوارم پرونده [در اسپانیا] هر چه زودتر مختومه شود تا یوفا و فیفا هم بتوانند تصمیمات لازم را بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.