سرمربی دو شغله در بالاترین سطح فوتبال اروپا؛ با دی لورنتیس هر چیزی ممکن است!

فرانچسکو کالتزونا سرمربی 55 ساله ایتالیایی که در دوران ساری و اسپالتی در کادر فنی ناپولی حضور داشت، این بار به عنوان مرد اول نیمکت ناپلی ها، جانشین والتر ماتزاری در این تیم شد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ قرارداد کالتزونا با ناپولی تا انتهای فصل 2023/24 اعتبار دارد. او در حال حاضر سرمربی تیم ملی اسلواکی نیز محسوب می شود و در اتفاقی کم سابقه به طور هم زمان هدایت دو تیم را برعهده دارد. اسلواکی با کالتزونا به یورو 2024 رسیده و او در تابستان بلافاصله پس از اتمام فصل باید این تیم را در جام ملت های اروپا همراهی کند. آنها در یورو 2024 با بلژیک، رومانی و یکی از تیم های پلی آف هم گروه هستند. نکته جالب اینکه اسلواکی ماه آینده 2 بازی دوستانه با اتریش و نروژ در پیش دارد. کالتزونا در فیفا دی ماه مارس از ناپولی مرخصی می گیرد تا به اردوی تیم ملی اسلواکی اضافه شود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.