اروپا هدف بازیکن جوان شمس آذر

شمس آذر ؛ علیرضا جعفرپور گلر شمس آذر : امیدوارم در تیم های اروپایی بازی کنم

علیرضا جعفرپور به عنوان یکی از چهره‌های جوان و تاثیرگذار شمس آذر قزوین از شرایط تیمش گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگرچه شمس آذر قزوین در این فصل از لیگ برتر به عنوان یک تیم شگفتی‌ساز ظاهر شده و با توجه به ستارگان تهاجمی خودش و ارائه یک نمایش هجومی از آغاز تا پایان، یک تیم شگفتی‌ساز و متفاوت بوده، یکی از ارکان این موفقیت حضور دروازه‌بان جوان تیم علیرضا جعفرپور است.

جعفرپور به عنوان یک چهره ۲۳ ساله و جوان لیگ برتری که با ۶ کلین‌شیت یکی از ۵ گلر برتر این فصل بوده است. اکنون در گفت‌وگو با این دروازه‌بان جوان درباره شرایط کنونی شمس آذر و آینده علیرضا جعفرپور صحبت کردیم.

علیرضا جعفرپور درباره نحوه نتیجه‌گیری این تیم گفت:

از آغاز فصل جدید لیگ برتر، شمس آذر قزوین تیمی که در آن حضور دارم، به دنبال کسب سهمیه آسیایی بود و با توجه به تیم خوب و یکدلی که داشتیم، این نتایج را هم پیش‌بینی می‌کردیم.

او در اشاره نسبت به خروجی‌های شمس آذر در نیم فصل خاطرنشان کرد:

در نیم فصل دوم بازیکنان مهم و تأثیرگذاری از ما جدا شدند اما همه بازیکنان تیم ما بسیار باکیفیت هستند و جوانی آنها باعث می‌شود تلاش و انگیزه داشته باشند تا پدیده‌های کم نام و نشانی را به فوتبال ایران معرفی کنند.

وی اضافه کرد:

تمرینات آقای دقیقی پر از نکات مهم و قابل توجهی است که یکی از این رکن‌ها ارائه یک فوتبال کاملا هجومی و تماشاگرپسند است که در فوتبال ایران باعث می‌شود یک نام متفاوت باشد.

جعفرپور همچنین به وضعیت خودش اشاره کرد:

لطف خدا شامل حال من شد که موفق شدم در این بازی‌های مهم مقابل مدعیان لیگ برتر، بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم، اما این موفقیت صرفا مختص به من نیست. هر اتفاقی رخ می‌دهد، تلاش همه بازیکنان تیم شمس آذر است که در واقع این مجموعه باعث پیشرفت من و هم‌تیمی‌هایم شده است.

این گلر ۲۳ ساله افزود:

تیم شمس آذر همان‌طور که می‌دانید یک تیم بازیکن‌ساز و جوان است که قرار است جدای از امسال، برای سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

علیرضا جعفرپور همچنین درباره نحوه آمادگی خود تصریح کرد:

در زمان استراحت سعی می‌کنم با مطالعه کتاب، انجام مدیتیشن و تصویرسازی ذهنی، خودم را به آرامش برسانم تا در شرایط روحی و روانی مورد نظر خودم قرار بگیرم و راحت باشم.

او درباره اهداف فوتبالی خود توضیح داد:

اصلی‌ترین اهداف من پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران است و از طرفی به بازی کردن در تیم‌های اروپایی امیدوار هستم. این دو هدف، در واقع اصلی‌ترین اهداف ورزشی من به شمار می‌رود.

سنگربان جوان شمس آذر درباره الگوی فوتبالی خود گفت:

من هم از کودکی، تمامی بازی‌های فوتبال را دنبال می‌کردم اما در این دوران هیچ بازیکن خارجی یا ایرانی‌ای را به عنوان الگو انتخاب نکردم.

جعفرپور در پایان خاطر نشان کرد:

در پایان جا دارد از سرمربی محترم تیم آقای سعید دقیقی که به ما کمک کرده در این شرایط نتیجه بگیریم و همچنین آقای شهاب زندی مدیرعامل محترم باشگاه که برای بنده به شخصه، زحمات بسیار زیاده کشیده و کمک کرده تا بتوانیم در لیگ برتر با توجه به تفاوت تیم ما و بقیه تیم‌ها شرایط خوبی داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.