مصدومیت هنانوف به خاطر پرتاپ نارنجک؟ + عکس

طرفداری | در آخرین دقایق بازی آلومینیوم و پرسپولیس، پرتاب یک نارنجک دستی باعث شد تا وحدت هنانوف بازیکن پرسپولیس آسیب ببیند.

پرپسولیس و آلومینیوم چند روز پیش در لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1-0 به سود اراکی ها به پایان رسید.

وحدت هنانوف در حالی که قصد ترک زمین را داشت، با پرتاب این نارنجک سنگین مواجه شد تا پای چپش به شکلی عجیب آسیب ببیند و کادر پزشکی سرخپوشان او را درمان کند.

انفجار این نارنجک که با صدای شدیدی هم همراه بود، کمی هم این مدافع تاجیکی را ترساند تا او با خاطره تلخ ورزشگاه اراک را ترک کند.

حال گفته می شود وحدت هنانوف به علت نارنجکی که در بازی با آلومینیوم به پایش خورد، مصدوم شده و در روزهای اخیر در تمرین گروهی پرسپولیس غایب بوده و فقط دور زمین دویده است. باید دید هنانوف بازی بعدی پرسپولیس از دست می دهد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.