کلوب| آقای خطیر شما هم حرف بزن!

کلوب| آقای خطیر شما هم حرف بزن!

از آخرین باری که علی خطیر در یک برنامه تلویزیونی بصورت مفصل حضور پیدا کرده به اواسط نیم فصل اول برمی گردد و آن هم مصاحبه ای بوده که بیشتر پاسخ گفته های نکونام را پاسخ داده است و از خود هیچ حرف و خبر تازه ای نداشته است. اما گله ها و اعتراض های پی در پی و طولانی مدت جواد نکونام و سکوت روی اعصاب علی خطیر شاید برای فرار از یک دعوا و جروبحث بوده باشد و شاید این یکی از شیوه های مدیریتی خونسردانه ایشان است و کاری به رفتارها و صحبت ها و گله های جواد نکونام ندارد.

هر چند پر واضح است که علی خطیر هم برای تصمیمات و عملکرد خود حرفهای بسیاری دارد اما سکوت ایشان شاید معناهای فراوانی داشته باشد اما بسیاری بر این عقیده هستند که مدیرعامل باشگاه استقلال هر چند ماه یکبار برای پاسخگویی به شایعه ها و اعتراض ها و اتهام ها و گله ها خوب است که به حرف بیاید و گفته های خود را به زبان جاری کند آنگاه شاید اوضاع بهتر از این آشفته بازار و مصاحبه های یکطرفه سرمربی آبی ها شود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.