لیست هتل های استخردار کیش برای تفریحات آبی

آشنایی با برخی از هتل های استخردار کیش
انتخاب هتل های استخردار کیش کار دشواری است!

در هتل ‌های کیش، استخر جزو امکاناتی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. به خاطر آب‌وهوای گرم کیش اکثر مسافران دوست دارند وقتی به محل اقامت خود برمی‌گردند در حوضچه‌های آب خنک استخر ساعتی را استراحت کنند و خستگی را از تن بزدایند. به همین خاطر در میان تمام هتل‌های خوب جزیره، هتل های استخردار کیش را برای اقامت انتخاب می‌کنند. برای این دسته از عزیزان فهرستی آماده کرده‌ایم که حاوی هتل‌های استخردار و باکیفیت در جزیره کیش است.

معرفی هتل های استخردار کیش

تعداد این هتل‎‌ بسیار زیاد است، زیرا جزیره کیش جزو مقاصد توریستی، لوکس و پرطرفدار کشورمان است. پس طبیعی است که در بیشتر هتل‌ها استخر، سونا و جکوزی وجود داشته باشد. در میان هتل ‌های کیش بعضی از آن‌ها پرستاره هستند و علاوه بر استخر، امکانات مدرن و لوکس دیگری را هم در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این هتل‌ها عبارت‌اند از:

هتل پانوراما کیش

نمایی از استخر هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش؛ یکی از هتل های استخردار کیش

اولین مورد از هتل های استخردار کیش که قصد معرفی آن را داریم، هتل پانوراما است. این هتل در سال ۹۸ تأسیس شده و دارای ۱۵ طبقه و ۲۶۷ واحد اقامتی است. با توجه به اینکه هتل پانوراما جزو هتل‌های ۵ ستاره و باکیفیت جزیره است، انواع امکانات رفاهی مدرن و باکیفیت در مدت زمان اقامت مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. این هتل به اماکن دیدنی و مراکز خرید معروفی چون زیتون و سارینا ۲ دسترسی خوبی دارد. فاصله هتل تا ساحل خلیج فارس نیز مناسب است و استفاده از استخر این هتل برای مهمانان مقیم در طول اقامتشان یک نوبت رایگان است.

امکانات هتل نیز شامل آباژور، چای‌ساز، یخچال، میزتحریر، پاور سوئیچ، روم سرویس، مبلمان، شبکه پخش فیلم و مینی بار با هزینه در هر اتاق است. از دیگر امکانات خاص هتل نیز می‌توان به سونا، استخر، جکوزی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی و پذیرش ۲۴ ساعت اشاره نمود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل مارینا پارک کیش

نمایی از استخر هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش
استخر هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره جزیره، هتل مارینا پارک است. این هتل در سال ۹۰ ساخته شده است. هتل مارینا نزدیک ساحل مرجان قرار گرفته و فضای سبز بی‌نظیری دارد. این هتل به خاطر داشتن تجهیزات مدرن و دکوراسیون منحصربه‌فرد خود، بین مسافران شهرت پیدا کرده است. هتل مارینا دارای دو طبقه و ۱۸۶ اتاق برای اقامت مسافران است.

در این هتل امکاناتی مانند رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، استخر رایگان، میزتحریر، چای‌ساز، روم سرویس، صبحانه، مبلمان، آباژور اینترنت در اتاق، صندوق امانات و امکان شارژ وسایل الکترونیکی وجود دارد. از امکانات دیگر نیز می‌توان به کافی‌شاپ، پرینتر، فروشگاه، مرکز خرید، کافی‌نت، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خودپرداز، سالن ماساژ، فضای سبز، جکوزی، سونا و لاندری اشاره نمود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج‌های دوقلو

هتل شایان کیش

نمایی از استخر هتل شایان کیش
استفاده از استخر و سایر امکانات هتل شایان کیش

هتل شایان کیش نیز یکی دیگر از هتل های استخردار کیش با ۵ ستاره است. این هتل که در سال ۱۳۵۴ ساخته شده، جزو بزرگ‌ترین هتل‌های جزیره است. هتل شایان ۴ طبقه دارد و طراحی ساختمان اصلی آن به‌گونه‌ای است که ۱۹۱ سوئیت و اتاق برای اقامت مسافران در این چهار طبقه قرار گرفته است. هتل شایان نزدیک ساحل درخشان قرار گرفته و دسترسی خوبی به امکانات تفریحی و اسکله بزرگ کیش دارد. چشم‌انداز بعضی از اتاق‌های هتل هم رو به خلیج فارس است و برای افرادی که می‌خواهند چند روزی را در این هتل استراحت کنند، بی‌نظیر است.

امکانات هتل شایان نیز شامل رستورانی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، استخر رایگان برای مسافران، تلویزیون، یخچال، میزتحریر، تلفن و اینترنت در اتاق، یخچال، صندوق امانات و امکان شارژ وسایل الکترونیکی می‌شود. این هتل علاوه بر استخر امکانات لوکس دیگری مانند چایخانه سنتی، سونا، سالن ماساژ، فضای سبز، آرایشگاه، خدمات تور، وسایل بدن‌سازی، کرایه اتومبیل بدون راننده و… می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

هتل بین ‌المللی کیش

نمایی از استخر هتل بین ‌المللی کیش
هتل های استخردار کیش؛ هتل تازه تاسیس بین ‌المللی کیش

هتل بین ‌المللی جزیره کیش یک هتل تازه تأسیس است که در سال ۹۶ در جزیره به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای ۳۴۲ سوئیت و اتاق با امکانات رفاهی مدرن است. در این هتل اتاق‌های سینگل دو تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و حتی اتاق‌های پنج تخته وجود دارد که روبه‌دریا هستند، بنابراین انتخاب برای مسافران بسیار است. در رستوران باکیفیت این هتل نیز انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی سرو می‌شود.

از امکانات هتل نیز می‌توان به سالن بازی کودکان، سالن زیبایی، مجموعه آبی و کافی‌شاپ هتل اشاره نمود. سایر امکانات نیز شامل تلفن در اتاق، تلویزیون، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، چای‌ساز، دمپایی، مینی بار با هزینه و سیستم سرمایش و گرمایش می‌شود. فضای سبز، سونا، جکوزی، اتاق چمدان، استخر، سالن ماساژ، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه، خدمات برای معلولین و خدمات تور هم جزو دیگر امکاناتی است که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند.

آدرس: جزیره کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

هتل داریوش کیش

نمایی از استخر روباز هتل داریوش کیش
هتل داریوش یکی از هتل‌های معروف کیش است

هتل معروف داریوش، یکی از شناخته شده‌ترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره است. این هتل که نمای ظاهری آن شبیه معماری سازه‌های باستانی و تخت جمشید است، یک استخر روباز مردانه دارد. هتل داریوش ۱۹۰ اتاق دارد که در سه طبقه قرار گرفته‌اند. این هتل امکانات رفاهی بسیار مدرنی دارد. چشم‌انداز هتل نیز رو به خلیج فارس است. زمین ورزش و دریاچه اختصاصی هتل نیز جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن هستند.

از امکانات مهم هتل هم می‌توان از استخر آن نام برد که هزینه آن طبق تعرفه هتل محاسبه می‌شود. همچنین این هتل رستورانی با ظرفیت ۲۸۰ نفر دارد. سایر امکانات هتل که در هر اتاق موجود است، شامل لوازم بهداشتی، میزتحریر، دراور، چای‌ساز، آباژور، یخچال، روم سرویس، صبحانه، آب رایگان، مبلمان، مینی بار با هزینه و شبکه پخش فیلم می‌شود. همچنین این هتل دارای امکاناتی مانند کافی‌شاپ، فروشگاه، ترانسفر با هزینه، جکوزی، سالن ماساژ، گیم نت، خدمات تور، زمین ورزشی، سالن ورزشی، خدمات پزشکی، سالن بیلیارد، بازی ویدیویی، خدمات باربری و… می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل کوروش کیش

نمایی از استخر هتل کوروش کیش
هتل های استخردار کیش؛ هتل کوروش کیش

هتل کوروش یک هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. این هتل ۱۶ طبقه دارد و ۱۹۸ اتاق و سوئیت برای مسافران در این طبقات قرار گرفته است. فاصله خوب هتل و دسترسی راحت آن به ساحل خلیج فارس باعث شده تا مسافرانی که می‌خواهند هم به مراکز خرید و هم به ساحل دسترسی خوبی داشته باشند در هتل مجلل کوروش اقامت کنند.

این اقامتگاه نیز از هتل های استخردار کیش است که امکانات آن شامل استخر رایگان برای مهمانان مقیم، رستورانی با ظرفیت ۷۰ نفر، سونا و جکوزی می‌شود. هتل کورش دارای خدمات CIP یا تشریفات ویژه است. همچنین مسافران می‌توانند از امکاناتی مانند کافی‌شاپ، فروشگاه، آتلیه، فتوکپی، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری، خدمات باربری و امکانات ضروری موجود در هر اتاق استفاده کنند.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

هتل ویدا کیش

اقامت در هتل ویدا کیش
نمایی از استخر هتل ویدا کیش

هتل ویدا نیز جزو اقامتگاه‌های ۵ ستاره و هتل ‌های استخر دارای کیش است. این هتل در سال ۹۶ ساخته شده و ۱۰ طبقه دارد. اکثر اتاق‌های این هتل دارای بالاترین استانداردها درزمینهٔ صنعت گردشگری هستند و فاصله کمی تا مراکز خرید و ساحل دارند. تمام مسافرانی که در یکی از ۱۴۴ اتاق این هتل اقامت کنند، می‌توانند به‌صورت رایگان از استخر استفاده نمایند.

امکانات هتل نیز شامل رستورانی با ظرفیت ۳۰۰ نفر، مبلمان، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، چای‌ساز، روم سرویس و… می‌شود. علاوه بر این، امکانات دیگری مانند خدمات CIP، آتلیه، ماساژ، سونا، استخر، روزنامه، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، لاندری خدمات نگهداری کودک، زمین ورزشی، آژانس مسافرتی و پارک کودک در این هتل برای مسافران قابل استفاده است.

آدرس: جزیره کیش، میدان سنایی، بلوار موج

هتل ارم کیش

نمایی از استخر هتل ارم کیش
هتل ارم کیش و نمای زیبای رو به دریا

در میان اقامتگاه‌های چهار ستاره نیز می‌توانید نام هتل‌های استخردار کیش را مشاهده کنید. هتل ارم یک هتل ۴ ستاره است که چشم‌انداز بسیار زیبایی روبه‌دریا دارد. این هتل که ۹ طبقه دارد، جزو هتل‌های استخر دار جزیره محسوب می‌شود. در هتل ارم ۲۴۳ واحد اقامتی وجود دارد که همگی چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به خلیج فارس دارند.

امکانات این هتل شامل رستوران با ظرفیت ۸۰۰ نفر و وسایل ضروری مانند رخت‌آویز، میزتحریر، مبلمان، چای‌ساز و تلفن در هر اتاق می‌شود. امکانات ویژه هتل نیز شامل استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز، مرکز خرید، زمین تنیس، فروشگاه، چای‌خانه سنتی، وسایل بدن‌سازی، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین ورزشی، خدمات نگهداری کودک و خدمات CIP تشریفاتی می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام

هتل ایران کیش

نمایی از استخر هتل ایران کیش
هتل های استخردار کیش؛ هتل ایران

هتل ایران نیز جزو هتل‌های ۵ ستاره‌ای است که در سال ۹۳ در کیش تأسیس شده است. این هتل ۷ طبقه، ۱۲۸ اتاق دارد.

امکانات هتل هم شامل رستوران، استخر رایگان برای مهمانان مقیم، چای‌ساز، یخچال، صبحانه، کمد لباس، رخت‌آویز، پاور سوئیچ، سونا و جکوزی می‌شود. سایر امکانات هتل نیز مانند چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات پزشکی، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، برای مهمانان قابل استفاده هستند.

آدرس: جزیره کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس

کلام پایانی

هتل های استخردار کیش بیشتر از این مواردی هستند که ما به آن‌ها اشاره کردیم. به‌عنوان‌مثال هتل ترنج کیش، هتل میراژ، هتل شایگان، هتل پالاس، هتل امیرکبیر و هتل پارمیس کیش هم جزو هتل‌های استخردار هستند.

درصورتی‌که قصد سفر به جزیره را دارید، توصیه می‌کنیم در هتل‌هایی اتاق رزرو کنید که دارای استخر هستند. بعضی از این هتل‌ها مانند هتل داریوش دارای استخر مردانه روباز هستند و مسافران می‌توانند در حین شنا کردن و استراحت، نمای زیبایی از خلیج فارس را هم پیش روی خود ببینند. استخرهای سرپوشیده این هتل‌ها نیز دارای فضای امن و راحتی برای بانوان هستند. پس حتماً قبل از رزرو هتل، امکانات و خدمات موجود در آنجا را بررسی کنید تا بتوانید از سفرتان نهایت لذت و بهره را ببرید.

منبع: دستی بر ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.