رتکلیف با نهایی شدن خرید سهام منچستریونایتد: ماجراجویی ما آغاز شد

طرفداری | سر جیم رتکلیف که در ماه دسامبر سهام جزء منچستریونایتد را خریداری بود، اکنون به صورت رسمی کنترل امور فوتبالی این باشگاه را در دست می‌گیرد.

به گزارش وبسایت رسمی منچستریونایتد، با مجوز لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلیس، سهام‌داری سر جیم رتکلیف در این باشگاه نهایی شد. خانواده گلیزر به جای فروش کامل باشگاه تصمیم گرفته بودند سهام خود را کاهش داده و کنترل امور فوتبالی را به گروه INEOS منتقل کنند. میلیاردر بریتانیایی برای خرید سهم کلاس A و B به طور مساوی 33 دلار (26 پوند) پرداخت کرده و رقم نهایی قرارداد او با شیاطین سرخ، 1.3 میلیارد پوند برآورد می‌شود. مطابق اسناد بورس نیویورک و تایید منچستریونایتد، رتکلیف از اکنون 27.7% از سهام باشگاه انگلیسی را در دست دارد.

سر جیم رتکلیف در این مورد گفت:

تبدیل شدن به یکی از مالکین منچستریونایتد افتخار بزرگی است و مسئولیت زیادی را ایجاد می‌کند. امروز نشان دهنده نهایی شدن معامله است اما آغازی برای بازگشت این باشگاه به صدر انگلیس، اروپا و دنیا با امکانات سطح جهانی برای هوادارانمان محسوب می‌شود. تلاش برای دستیابی به این اهداف از امروز تسریع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رسمی؛ سر جیم رتکلیف سهام منچستریونایتد را خریداری کرد

جزییات جدید توافق رتکلیف با منچستریونایتد؛ افزایش چهار درصدی سهام

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.