راهنمای خرید بهترین چمدان برای مهاجرت

چمدان‌های خیلی بزرگ، بهترین چمدان برای مهاجرت! شاید این جمله در نگاه اول جذب کننده باشد، اما قطعا چمدان‌های خیلی بزرگ مشکلات اضافه‌بار را به‌ همراه خواهند داشت. علاوه‌بر این،‌ حمل و نقل این چمدان‌ها بسیار سخت است، به‌خصوص زمانی که در کشوری جدید تنها باشید. از‌همین‌رو، برای خرید بهترین چمدان برای مهاجرت باید به نیاز خودتان توجه کنید. بررسی کنید که چه میزان بار قرار است با خود حمل کنید و قوانین ایرلاین چگونه است. البته فاکتورهای مهم دیگری برای انتخاب چمدان مهاجرت نیز وجود دارد که در ادامه قصد بررسی آن‌ها را داریم. برای تجربه مهاجرتی راحت‌تر، فقط کافی است به خواندن این مقاله ادامه دهید!

بررسی ابعاد چمدان؛ مهم‌ترین بخش برای انتخاب چمدان مهاجرتی

مهم‌ترین بخشی که باید برای خرید چمدان مهاجرتی در نظر گرفت، ابعاد چمدان است. هرچه ابعاد چمدان بزرگ‌تر باشد، فضای بیشتری برای قرارگیری لوازم در دسترس است، اما وزن خالی چمدان نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال اگر چمدان سایز خیلی بزرگ در حالت خالی ۵ کیلو باشد، چمدان سایز متوسط ۳ کیلو است.
استفاده از چند چمدان کوچک به‌جای ۱ چمدان بزرگ، گزینه بهتری خواهد بود؛ زیرا امکان حمل بار بیشتری بدون نیاز به پرداخت اضافه‌بار وجود دارد. اگر حجم لوازمی که همراه شماست در یک چمدان بزرگ جا می‌شود، استفاده از یک چمدان بزرگ راحت‌تر خواهد بود. برای خرید چمدان بزرگ یا کوچک، حتما توجه داشته باشید که از قفل برخوردار باشد. اگر به‌دنبال چمدانی امن برای مهاجرت هستید، چمدان دلسی با قفل‌های TSA ضدنفوذ،‌ پیشنهادی عالی است.

بهترین جنس چمدان برای مهاجرت چیست؟

انواع چمدان شامل مدل‌‌های سافت و هارد‌کیس می‌شوند. مدل‌های سافت‌کیس پارچه‌ای هستند و وزن کمی دارند، اما برای مسیرهای طولانی مناسب نیستند. چمدان‌های هارد‌کیس، گزینه بهتری برای مهاجرت یا سفرهای طولانی محسوب می‌شوند؛ زیرا امنیت لوازم شما را تضمین خواهند کرد. این چمدان‌ها در برابر ضربه مقاوم هستند و در هنگام بارگیری آسیبی به لوازم داخل چمدان وارد نمی‌شود.
چمدان‌های سافت‌کیس، برای مسیرهای کوتاه یا سفرهای ماشینی مناسب هستند. روی بدنه چمدان‌های هارد کیس معمولا زیپ وجود ندارد، به‌همین‌خاطر توصیه می‌کنیم یک کوله پشتی همراه خود داشته باشید. برای خرید چمدان هاردکیس باکیفیت فوق‌العاده و متریال درجه ۱، توصیه می‌کنیم به سراغ چمدان‌های دلسی بروید. چمدان‌های دلسی از هر نظر گزینه‌ای عالی برای افرادی هستند که قصد مهاجرت را دارند.

چمدان‌های پلی‌‌پروپیلن؛ همراه مقاوم شما در مسیر مهاجرت!

اگر به‌ دنبال بهترین چمدان برای مهاجرت هستید، پیشنهاد ما چمدان پلی پروپیلن یا چمدان‌های هاردکیسی است که از ترکیب دو نوع متریال مانند ترکیب پلی کربنات و ABS تولید می‌شوند. این نوع چمدان‌ها انعطاف‌پذیری بهتری در برابر ضربات دارند. این مدل چمدان‌ها محبوب هستند؛ زیرا در‌عین‌حال که مقاومت بالایی دارند، وزن آن‌ها نیز سبک‌تر از جنس پلی‌کربنات است؛ به همین دلیل گزینه‌ای عالی برای مهاجرت خواهند بود؛ زیرا عمر مفید این چمدان‌ها به ۱۰ سال می‌رسد!

ویژگی‌های ضروری چمدان‌های مهاجرتی؛ از قفل تا چرخ ۳۶۰ درجه

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید چمدان مناسب مهاجرت، بررسی ویژگی‌های چمدان است. چمدانی را تصور کنید که از نظر وزن و ابعاد گزینه‌ای ایده‌ال است، اما امنیت کافی را ندارد یا جابه‌جایی آن سخت است. برای مثال باید نیروی بسیاری خرج کنید تا چمدان را حرکت دهید! این چمدان مسیر سفر را سخت‌تر خواهد کرد و پس از اتمام پرواز به‌شدت خسته خواهید شد. از‌همین‌رو برای خرید چمدان مهاجرت باید کیفیت چرخ‌ها را بررسی کنید. علاوه‌بر این، امنیت چمدان نیز بسیار مهم است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

چرخ‌های ۳۶۰ درجه؛ پیش‌نیاز فراهم‌سازی یک سفر راحت!

چرخ‌های ۳۶۰، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک چمدان خوب هستند؛ زیرا امکان حمل راحت چمدان فراهم خواهد شد. علاوه‌بر این، می‌توان با نیروی کمتری به‌راحتی چمدان را جابه‌جا کرد. به‌این‌ترتیب بخش عظیمی از نیروی شما ذخیره می‌شود و حتی پس از پرواز کمتر خسته می‌شوید. توصیه می‌شود برای خرید بهترین چمدان مهاجرتی، کیفیت چرخ‌ها را بررسی کنید.

قفل‌های TSA؛ برای حفاظت هرچه‌ تمام‌تر از لوازم داخل چمدان

قفل‌های TSA روی بدنه چمدان قرار دارند و سرزیپ‌ها داخل آن قرار می‌گیرند. به‌ این ترتیب تا زمانی که قفل باز نشود، امکان باز کردن چمدان وجود ندارد! امکان شکستن زیپ نیز وجود ندارد؛ زیرا کاملا داخل قفل قرار گرفته و اولین و آخرین راه دسترسی به لوازم داخل چمدان، وارد کردن رمز است. با‌این‌حال، برای جلوگیری از خطرات احتمالی بهتر است لوازم قیمتی مانند طلا یا مدارک را داخل کیف‌دستی همراه خود قرار دهید.

خرید چمدان مناسب؛ قدمی مهم برای شروع مسیر مهاجرت

خرید چمدان مناسب مسیر مهاجرت را برای شما آسان‌تر می‌کند؛ زیرا از امنیت لوازم خود اطمینان خاطر دارید. علاوه‌بر امنیت وسایل، بررسی وزن چمدان مهاجرت یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مدنظر قرار دهید؛ به‌این‌ترتیب درگیر مشکلات اضافه‌بار در فرودگاه نخواهید شد. جنس بدنه را نیز مدنظر داشته باشید؛ اگر چمدان از نوع هارد‌کیس باشد، در بخش بارگیری، کمتر اتفاق ناگواری برای چمدان یا لوازم داخل آن رخ خواهد داد. به‌‌این‌‌ترتیب، سفری امن و راحت را تجربه می‌کنید تا زمانی که به مقصد نهایی برسید. توجه داشته باشید که برای خرید چمدان مناسب مهاجرت برندهایی باکیفیت و مطرح مانند دلسی را انتخاب کنید که عمر و دوام بالایی دارند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟[امتیاز: 0 میانگین: 0] منبع: سیری در ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.