۲۳ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در ساری شناسایی شده است

 ۲۳ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در ساری شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت عصر سه شنبه در شورای مسکن شهرستان افزود: طبق سیاست های دولت مردمی سیزدهم و تأکیدات استاندار مازندران در خصوص تسریع در اجرایی کردن طرح جهش تولید مسکن، اقدامات ملموسی در سطح شهرستان و تسریع برای اجرایی شدن طرح‌ها با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی در دست اقدام است.
وی در ادامه با اشاره عملیات اجرایی احداث ۴۸۶ واحدی گله دون در قالب جهش تولید مسکن با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شد، افزود: شش عرصه گله دون، مهدشت، خشکه آببندان، تیرکلا و زمینی در مجاورت شهرک زیتون جمعاً به مساحت ۲۳ هکتار شناسایی شده و فاقد معارض است و با بررسی نهایی در دست اقدام جهت عملیات اجرایی احداث و کلنگ زنی است.
مقام عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه با برنامه ریزی مدون، احصا مشکلات، رفع موانع و ارائه تسهیلات مناسب به سمت جهش تولید مسکن پایدار حرکت می‌کنیم گفت: در مسکن مهر میارکلا نیز احداث مسجد با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، احداث مجتمع تجاری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، احداث نانوایی، محوطه سازی، آسفالت و روشنایی معابر انجام شده است و همچنین عملیات اجرایی ساخت مدرسه با تخصیص اعتبار ۱۳ میلیارد تومانی در دست اقدام است و در هفته دولت سال جاری نیز ۴۸۰ واحد افتتاح خواهد شد.
فرماندار مرکز مازندران با بیان اینکه شناسایی عرصه‌ها و اراضی مناسب در مناطق روستایی نیز انجام گرفته است و با جدیت پیگیر آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها می‌باشیم گفت: در روستاهای موزی باغ، شیرین بل، سیدمحله، ماهفروز محله و سمسکنده نیز عرصه‌هایی برای آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن شناسایی شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.