ارتقای خدمات در بیمارستان های گناوه پیگیری می شود

 ارتقای خدمات در بیمارستان های گناوه پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه بعد از ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرستان بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح سوختگی گناوه اظهار داشت: با حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان و نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح‌های توسعه درمانی شهرستان گناوه هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: بخش‌هایی از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) در دوره رئیس وقت بیمارستان بازسازی و نوسازی شد و طرح توسعه اورژانس و بهسازی بخش‌های اتاق عمل و اطفال نیز در اولویت است که امید داریم به سرانجام برسد.

یزدان پناه با بیان اینکه فرآیند خرید دستگاه سونوگرافی در حال انجام است افزود: رادیولوژی دیجیتال برای هر دو بیمارستان در مرحله عقد قرارداد بوده و همچنین یک دستگاه سی‌تی‌اسکن باکیفیت مناسب برای گناوه در حال پیگیری است و امیدواریم با رایزنی با وزارت بهداشت بتوانیم مجوز ام آر آی را نیز اخذ کنیم

وی ادامه داد: کلینیک دولتی امام خمینی (ره) ازلحاظ موقعیت مکانی در دسترس عموم مردم بوده و نیاز است که حضور متخصصین مختلف جهت رفاه حال مردم، در این مکان پررنگ‌تر شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی یک مرکز تخصصی بوده که افتخارش مخصوص مردم شریف و نجیب گناوه است که خدمات این مرکز باید تقویت و اعتمادسازی بیشتر شود.

یزدان پناه عنوان داشت: دکتر دریانورد متخصص جراحی عمومی به‌صورت فوق‌العاده در این مرکز کارهای مربوط به پیوند پوست و گرافت را انجام می‌دهد و امیدواریم در آینده بتوانیم در زمینهٔ آموزش رزیدنت‌های جراحی از ظرفیت‌های این مرکز استفاده کنیم.

با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مدیران ستادی، رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه و جمعی از پرسنل بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح و سوختگی، مراسم تکریم و معارفه رئیس هر دو بیمارستان در محل بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد که در این آئین دکتر محمدرضا شبانکاره به عنوان سرپرست جدید بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه و مهندس حسن فخرایی به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه معرفی شدند.

منبع: مهر