هفته افتضاح لیگ برتر موقتا فراموش شد

به گزارش طرفداری، در حالی لیگ برتر این هفته آبروداری کرد و البته حتی یک بازی 0-0 هم نداشتیم، که در هفته گذشته در هفت بازی شش گل از خط دروازه ها گذشته بود. این رقم با ضعیف ترین آمار گل تاریخ لیگ برتر که در هفته 25 لیگ سیزدهم ثبت شده، برابری می کند. اما با این تفاوت که در آن دوره در 8 بازی ۶ گل به ثمر رسیده بود.

هفته قبل بازی سپاهان و تراکتور به تعویق افتاد و اگر در این بازی عقب افتاده گلی ثبت نشود، هفته شانزدهم لیگ 23 با تنها شش گل در هشت بازی با کم گل ترین هفته تاریخ لیگ برتر ایران برابری می کند.

پرگل ترین هفته تاریخ لیگ برتر از نظر میانگین گل، هفته اول لیگ سوم حرفه ای بود که طی آن، 31 گل در 7 بازی زده شد و یک هفته بسیار پرگل را رقم زد. البته تعداد گل بیشتر هم در لیگ برتر ایران داشته ایم، اما میانگین ثبت گل در آن ها به هفته مربوطه در شهریور سال 1382 نمی رسد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.