شکست هاکی‌بازان ایران مقابل فیلیپین در مسابقات قهرمانی جهان

طرفداری | تیم ملی هاکی روی یخ ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان دیویژن ۳ به مصاف تیم فیلیپین رفت و با نتیجه 14 بر 2 شکست خورد.

ملی پوشان کشورمان که در بازی اول هم مقابل یوسنی و هرزگوین میزبان سه بر صفر مغلوب شدند، در بازی دوم باید فیلیپین را مغلوب می کردند تا کارشان برای بقا در دیویژن ۳ به اما و اگر نرسد، اما برابر تیم فیلیپین متحمل شکست شدند و حالا امید شان برای بقا به پیروزی در دیدارهای باقی مانده است.

تیم ملی ایران با ترکیبی متفاوت و استفاده از بازیکنان جوان راهی این مسابقات شده است. فیلیپین از سال ۲۰۰۰ در مسابقات منطقه ای هاکی روی یخ در هنگ کنگ فعالیت خود در شرق آسیا را شروع کرد و از سال ۲۰۱۶ به عضویت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ درآمد؛ سه سال قبل از ایران‌. این تیم سال گذشته در مسابقات دیویژن ۴ که در مغولستان برگزار شد با برتری مقابل میزبان توانست به دیویژن ۳ صعود کند.

فیلیپینی ها که پنج بازیکنشان در لیگ های معتبر خارجی بازی می کنند در دیدار برابر ایران بسیار خوب عمل کرد. ملی پوشان کشورمان دوشنبه هفتم اسفند در سومین دیدار خود از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف کره شمالی می روند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.