انعقاد تفاهمنامه‌ اداره آموزش و پرورش با اداره محیط زیست آبادان

انعقاد تفاهمنامه‌ اداره آموزش و پرورش با اداره محیط زیست آبادان

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در روز جاری (۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۲) جلسه‌ای با حضور «سیدمحمد مولوی» نماینده مردم آبادان در مجلس و رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس کمیسیون آموزش مجلس، «داوود میرشکار» مدیرکل محیط زیست خوزستان و «رضا جاوید» رئیس اداره محیط زیست آبادان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش آبادان برگزار شد.

وی افزود: برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های محیط زیست آبادان تفاهم‌نامه‌ای به منظور بهره برداری از ساختمانی با همه امکانات در روستای سادات به امضا رسید که این ساختمان دارای ظرفیت‌های لازم به منظور رشد محیط زیست منطقه و توسعه علم و صنعت گردشگری دانش آموزی خواهد بود.

مدیر اداره آموزش و پرورش آبادان توضیح داد: بر اساس این تفاهم‌نامه استفاده از آزمایشگاه مرکزی محیط زیست، رصدخانه نجوم، ارتقای رشته‌های محیط زیست و زیست شناسی، پرورش زنبور و رشته‌های دانش بنیان در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.