کریمی: عدم شرکت در انتخابات باعث به طمع افتادن دشمنان می‌شود

کریمی: عدم شرکت در انتخابات باعث به طمع افتادن دشمنان می‌شود – اخبار ورزشی –

حجت کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است جمعه 11 اسفند برگزار شود، گفت: انتخابات نماد بلوغ و نبوغ سیاسی حاکمیت به خاطر مشارکت دادن مردم در تصمیم‌گیری و مظهر جمهوریت و همچنین دغدغه عمومی در جوامع است.

وی افزود: شرکت در انتخابات از منظر دینی یک تکلیف و وظیفه شرعی است، چرا که می‌تواند موجب تقویت نظام سیاسی و پشتوانه محکم مردمی برای انقلاب باشد و از نگاه مردمی و اجتماعی انتخابات یک حق است؛ حق دخالت در سرنوشت سیاسی خود.

مدیرعامل پیشین استقلال عنوان کرد: عدم مشارکت در انتخابات به نوعی می‌تواند خلاف شرع باشد و برای کسانی که حق دخالت در سرنوشت و تصمیم‌گیری در فرآیند سیاسی کشور را از خود سلب می‌کنند خلاف عقل نیز خواهد بود. به عنوان یک ایرانی باید بدانیم کوتاهی و عدم شرکت در انتخابات می‌تواند باعث به طمع افتادن دشمنان این آب و خاک شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.