تحلیل کرگر از دفاع تیمی منچستریونایتد: تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام! + عکس

طرفداری | منچستریونایتد در فصل جاری 435 بار با شوت حریفانش مواجه شده است و تنها شفیلدیونایتد عملکرد بدتری نسبت به آن‌ها دارد. دروازه این تیم در شکست روز شنبه مقابل فولام 17 بار توسط شاگردان مارکو سیلوا تهدید شد. آن‌ها در پیروزی مقابل استون ویلا و لوتون تاون نیز به ترتیب 22 و 23 شوت دریافت کردند. جیمی کرگر امشب به سراغ بررسی عملکرد تدافعی تیم تحت هدایت اریک تن هاخ رفت و گفت:

تا حالا تیمی با نحوه دفاع منچستریونایتد ندیده بودم. آن‌ها با پرس بالا و دفاعی که عقب نشسته به حریف فشار وارد می‌کنند. چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. آن‌ها سعی می‌کنند دو کار را در یک زمان انجام دهند در حالی که تنها باید یک کار را انجام داد. آن‌ها یا باید از از بالا پرس کنند یا این که در دفاعی عمیق فر بروند. منچستریونایتد سعی می‌کنند هر دو کار را با هم انجام دهد. 20 ثانیه پس از شروع بازی این وضعیت (عکس) حاصل می‌شود. مشکل بزرگی در تمام فصل در آن گرفتار شده‌اند. بین دفاع و هافبک فاصله وجود دارد. مردم می‌پرسند فلسفه و سبک بازی این تیم چیست؟ مشکل یونایتد این است که بازیکنانش در موقعیت صحیح قرار ندارند.

کرگر می‌گوید هیچ دلیل مشخصی برای سبک بازی تن هاخ وجود ندارد. آن‌ها تمام فصل زیر حملات حریف آزار دیده‌اند و مربی باز هم به سبک بازی خودش ادامه می‌دهد. کرگر به سراغ موقعیت اشتباه بازیکنان یونایتد می‌رود. در این صحنه برونو فرناندز به عنوان بازیکن شماره 10 در موقعیت مهاجم قرار دارد. لیندلوف و دالو به عنوان فولبک‌ها در بدترین موقعیت هستند و امکان ندارد توپی دریافت کنند. کوبی مینو به دالو چسبیده است. در این صحنه شیاطین سرخ توپ را از دست می‌دهند و فولام وارد ضدحمله می‌شود. چه کسی باید از دروازه اونانا که به دردسر افتاد محافظت کند؟

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.