اولین «انگشتر هوشمند» سامسونگ رونمایی می‌شود

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، شرکت سامسونگ قصد دارد اولین حلقه هوشمند پوشیدنی را به عنوان بخشی از محصولات بهداشتی خود در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کند.

این شرکت کره‌ای، حلقه «گلکسی رینگ» را پس از اشاره به آن در ماه گذشته در رویداد رونمایی از سری گلکسی اس 24 در کالیفرنیا، برای اولین بار به صورت عمومی به نمایش خواهد گذاشت.

سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرد که گلکسی رینگ برای کاربران تجربه‌ای سفارشی‌تر و روان‌تر فراهم می‌کند که با پیشرفت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شود.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که بازدیدکنندگان نمایشگاه جهانی موبایل همچنین می‌توانند ویژگی‌های جدید بهداشتی در سری گلکسی واچ ۶ جفت شده با گوشی گلکسی اس ۲۴ را پیش از در دسترس قرار گرفتن آن‌ها برای عموم در اواخر امسال ببینند. انتظار می‌رود رونمایی رسمی گلکسی رینگ در اواخر ۲۰۲۴ باشد.

دنبال کردن سلامت اکنون یکی از جذابیت‌های اصلی گوشی‌های هوشمند و ساعت‌ها محسوب می‌شود و شرکت‌هایی مانند سامسونگ، اپل و گوگل از این قابلیت‌ها برای جذب و حفظ مشتری استفاده می‌کنند.

ایجاد حسگرهایی برای ردیابی مداوم فشارخون و نظارت بر قند خون می‌تواند دستاوردهای ارزشمندی به حساب بیاید.

اپل سال‌هاست که بر روی توسعه نوعی ابزار سنجش قندخون کار می‌کند که نیازی به خراش دادن پوست برای به دست آوردن خون ندارد و می‌تواند برای میلیون‌ها بیمار دیابتی نعمتی بزرگ باشد.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.