صنعتگران امید و مهرگان نور به لیگ برتر والیبال صعود کردند

صنعتگران امید و مهرگان نور به لیگ برتر والیبال صعود کردند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور امروز (سه‌شنبه – هشتم اسفند) در خانه والیبال تهران برگزار شد.

لیگ برتر والیبال| کامبک طبیعت در ماراتنی 3 ساعته/ سایپا همچنان می‌بازد + نتایج و جدول

در این دیدار تیم‎‌های آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان و صنعتگران امید که در دو دیدار قبلی، یک – یک شده بودند، به مصاف یکدیگر رفتند که تیم صنعتگران با شکست 3 بر صفر حریف به دیدار نهایی راه یافت و حریف مهرگان نور شد.

تیم آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 21 نتیجه را واگذار کرد تا حریف مس سونگون در دیدار رده‌بندی لیگ دسته یک مردان سال 1402 شود.

دیدار رده‌بندی و فینال لیگ دسته یک مردان روزهای دوشنبه و چهارشنبه 14 و 16 اسفند برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم، این دیدارها روز جمعه 18 اسفند ماه برگزار می‌شود و صنعتگران امید و مهرگان نور برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم‌های گل‌گهر سیرجان و مس سونگون نیز در دیدار رده‌بندی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.