کارشناسی داوری دو صحنه جنجالی دیدار استقلال – سپاهان + فیلم

کارشناسی داوری دو صحنه جنجالی دیدار استقلال - سپاهان + فیلم – اخبار ورزشی –

حیدر سلیمانی درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و سپاهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در دقیقه 4 توپ درون محوطه جریمه استقلال به دست آرمین سهرابیان مدافع این تیم برخورد کرد و اعضای تیم سپاهان اعتقاد به پنالتی داشتند، اما این صحنه خطا نبود؛ چون خودِ سهرابیان زننده ضربه بود و این فرصت را نداشت که دستش را کنار بکشد. با توجه به اینکه خودش به توپ ضربه زده بود و تعمدی در برخورد توپ به دستش نداشت، این صحنه هند و پنالتی نبود.

.

وی افزود: در دقیقه 12 صحنه‌ای در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که پنالتی بود. سیاوش یزدانی مدافع سپاهان قبل از اینکه توپ روی دروازه تیمش سانتر شود، مهاجم استقلال را گرفته بود و حتی زمانی که توپ به بازیکن حریف رسید، او را رها نکرد که این خطا محسوب می‌شود. یزدانی حتی روی بلانکو افتاد و به اصطلاح روی او خراب شد. با توجه به اینکه توپ در صحنه این اتفاق بود و امکان استفاده از آن توسط بازیکن استقلال وجود داشت، این صحنه خطا بود.

.

سلیمانی گفت: در نیمه دوم بازی اتفاق خاصی نیفتاد و همه کارت‌هایی که داور داد، صحیح بودند.

یکه‌تازی استقلال در صدر جدول با گل ولزیِ چشمی/ نکونام، مورایس و سپاهان را شش‌تایی کرد + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.