سلیمی: می‌توانستیم بیشتر از یک گل به سپاهان بزنیم

سلیمی: می‌توانستیم بیشتر از یک گل به سپاهان بزنیم – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایمان سلیمی پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی مهمی بود. نیاز داشتیم بهترین توانایی‌مان را نشان دهیم که تمرکز کردیم و نتیجه آن را هم گرفتیم. حتی می‌توانستیم با بیش از یک گل برنده شویم.

هاشمی‌نسب: با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم، مشکل خانوادگی داشتم

وی در واکنش به اینکه استقلال با این برد بخشی از مسیر قهرمانی را طی کرد، گفت: نمی‌توان این را گفت. هنوز بازی‌های سختی مانده است. این یک سه امتیاز بود که می‌خواستیم بگیریم و گرفتیم.

بازیکن استقلال با امتناع از اظهار نظر درباره مشکلات باشگاه استقلال، درخصوص فشارهایی که پس از بازی رفت بر روی او وجود داشت و عملکردش در بازی امروز، عنوان کرد: خودم در این باره نمی‌توانم نظر بدهم.

سلیمی درباره حضور تماشاگران گفت: هوا واقعاً سرد بود و دست هواداران را می‌بوسم و از طرف بچه‌ها از آنها تشکر می‌کنم. آنها امروز بی‌نظیر بودند. ان‌شاءالله هفته‌های آینده و تا قبل از سال جدید خوشحال‌شان کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.