میلان حاضر است تا چه قیمتی، تئو هرناندز را به فروش برساند؟

طرفداری | تئو هرناندز یکی از بهترین مدافعان چپ کنونی دنیاست و تیم‌های سرشناسی علاقه‌مند به جذب این بازیکن فرانسوی هستند.

به گزارش متئو مورتو از رلوو، باشگاه میلان به خوبی از پیشنهادات و علایق تیم‌های صاحب‌نام فوتبال اروپا به مدافع خود آگاه است. آلفونسو دیویس ممکن است به زودی بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کند و به همین خاطر یکی از گزینه‌های مهم باواریایی‌ها به گفته منابع آلمانی و نزدیک باشگاه بایرن، تئو هرناندز خواهد بود. در مورد دستمزد فعلی تئو هرناندز مطالب زیادی نوشته شده است، اما به ادعای متئو مورتو، شماره 19 میلان در حال حاضر بدون پاداش، 5 میلیون یورو خالص در هر فصل دریافت می‌کند. دستمزدی که در روسونری یک بازیکن برتر مطلق آن را دریافت می‌کند. ارزشی که میلان برای تئو هرناندز قائل است، در سطح 70 تا 80 میلیون یورو است.

مدافع فرانسوی سابق رئال مادرید اما در لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ حرفه‌ای عربستان نیز هوادارانی دارد. در واقع، در هفته‌های اخیر برخی از نمایندگان لیگ حرفه‌ای عربستان با اطرافیان تئو تماس گرفته‌اند تا بدانند که آیا احتمال انتقال تابستانی او به این کشور خاورمیانه‌ای وجود دارد یا خیر. اگر پیشنهادات واقعاً ضروری و بزرگی وجود نداشته باشد، اولویت تئو این است که در اروپا به کارش ادامه دهد و خودش را در بین بهترین‌های این قاره محک بزند. تا به امروز، میلان هیچ مذاکره‌ای را برای تمدید قرارداد او آغاز نکرده است، ما در ماه‌های آینده خواهیم فهمید که سیاست روسونری در مورد تئو چگونه به پیش خواهد رفت و آینده حرفه‌ای این مدافع چپ فرانسوی به چه شکلی رقم می‌خورد؟

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.