سرنگونی یک پهپاد در شبه‌جزیره کریمه

سرنگونی یک پهپاد در شبه‌جزیره کریمه

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «میخائیل رازوژایف» فرماندار سواستوپل که توسط روسیه منصوب شده است، از سرنگونی یک پهپاد در منطقه «کارا کوبا» در کریمه خبر داد.

رازوژایف امروز -سه‌شنبه- در حساب تلگرامی خود با اعلام این‌که بر اساس اطلاعات اولیه، یک پهپاد در منطقه کارا کوبا سرنگون شد، نوشت: «انفجاری روی زمین رخ داد، علف‌ها و بوته‌ها آتش گرفتند. نیروهای آتش‌نشانی هم اکنون در محل حضور دارند و عملیات اطفای حریق را آغاز کرده‌اند».

ساکنان شهر نیز از شنیده شدن صدای انفجار مهیبی در بعدازظهر سه‌شنبه خبر دادند که شیشه‌ها را تکان داد و زنگ خودروها را به صدا درآورد. برخی نیز گفتند که می‌توانند ابری از دود را ببینند که از مرکز شهر بلند می‌شود.

اوکراین و روسیه روز سه‌شنبه حملاتی فرامرزی را گزارش کردند.

مسکو اعلام کرد که کی‌یف بار دیگر اقدام به حمله با هواپیمای بدون سرنشین در مسکو کرد و دقیقاً همان ساختمانی را هدف قرار داد که روز یکشنبه مورد اصابت قرار گرفته بود. کی‌یف نیز روسیه را متهم کرد که یک مرکز پزشکی در شهر بندری خرسون در جنوب این کشور را گلوله‌باران کرد که در جریان آن یک پزشک کشته و یک پرستار زخمی شد.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.