پلمب ۱۷ مشاور املاک متخلف در آذربایجان‌غربی

پلمب ۱۷ مشاور املاک متخلف در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه‌لو در دیدار با بازرسان وزارت راه و شهرسازی در بحث تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، اظهار داشت: هفت هزار و ۱۸۰ بنگاه مشاور املاک در سطح استان وجود دارد که تاکنون یک‌هزار و ۴۲۳ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک ثبت است.

وی ادامه داد: پس از بازرسی ضمن صدور اخطاریه و تشکیل پرونده برای بنگاه های فاقد مجوز، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان انجام گرفته است و تاکنون برای بنگاه‌های مشاور املاک متخلف بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال جریمه نوشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اخلالگران بازار مسکن به دلیل اخلال در بازار املاک و تفکیک و خرید و فروش اراضی ملی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته، با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده است.

حمزه‌لو تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر فعالیت تمام بنگاه‌های مشاور املاک با جدیت ادامه دارد تا روند عملکرد فعالیت این بخش ساماندهی گردد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.