بچه مدرسه‌ای‌های لیورپول، کلوپ را سربلند کردند / تاپ شات

طرفداری | مسابقات ورزشی بدون شک بدون تصاویر زیبای آن لطفی نخواهد داشت و این عکس‌ها هستند که به رشته‌های ورزشی روح و جان تازه‌ای می‌بخشند.

تصاویر زیبا و شگفت‌انگیزی از ورزش دنیا در هر روز به ثبت می‌رسد که دیدن آنها خالی از لطف نیست و می‌تواند دید شما را به ورزش‌های دیگر که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد نیز جلب کند. چنین تصاویری می‌توانند یک رویداد ورزشی را خاطره‌انگیز و ماندگارتر کند. در کنار هم نگاهی خواهیم داشت به دیدنی‌ترین شات‌هایی که اخیرا به ثبت رسیده‌اند. تاریخ‌سازی زنان اسپانیا با قهرمانی در اولین دوره لیگ ملت‌های اروپا تاریخ‌سازی زنان اسپانیا با قهرمانی در اولین دوره لیگ ملت‌های اروپا الکسیا پوتیاس و بوسه بر جام قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا کارلس ساینز از فراری در کنار لوییس همیلتون از مرسدس – گرندپری بحرین حاشیه مسابقات گرندپری فرمول یک بحرین جک تودور سوار بر پاچاکوتی – مسابقات وینکانتون، انگلستان کوزواره اصلانی از سوئد – دیدار دوستانه زنان سوئد و بوسنی کوزواره اصلانی از سوئد – دیدار دوستانه زنان سوئد و بوسنی شادی گل لوییس کوماس در مقابل ساوتهمپتون – دور پنجم اف‌ای کاپ شادی گل جیدن دنس در بازی مقابل ساوتهمپتون – دور پنجم اف‌ای کاپ یورگن کلوپ پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون – دور پنجم اف‌ای کاپ لیونل مسی در تمرینات اینتر میامی مسابقات دوچرخه‌سواری – دهکده کولا میچری، ایتالیا هواداران استرالیا در دیدار زنان استرالیا و ازبکستان – انتخابی المپیک 2024 هواداران استرالیا در دیدار زنان استرالیا و ازبکستان – انتخابی المپیک 2024 الی کارپنتر از استرالیا پس از دیدار مقابل ازبکستان – انتخابی المپیک 2024 نیکولا سیتکووا و الیور کوباچاک از اسلواکی – مسابقات پاتیناژ قهرمانی جهان؛ تایپه، تایوان رومن تله‌ماک و لوکاس کولون از فرانسه – مسابقات پاتیناژ قهرمانی جهان؛ تایپه، تایوان

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.