سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در حال راه اندازی است

سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک کرمانشاه در حال راه اندازی است

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حاتمی بعد از ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیأت تیراندازی استان کرمانشاه که با حضور رئیس و دبیر فدراسیون تیر اندازی در سالن ولی عصر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه این هیأت تاکنون قدم‌های بزرگی برداشته اما برای پیشبرد اهداف خود نیازمند همدلی و همراهی اعضای این هیأت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جدید هیأت تیراندازی توانسته ۲۲ آرای مثبت از ۲۲ عضو حاضر در مجمع را به دست بیاورد، افزود: با این شرایط و وجود همدلی و اتفاق نظر اعضا موقعیت خوبی پیش آمده که با همراهی و همدلی مسیر رشد و توسعه در رشته تیراندازی را مانند سابق بلکه با قوت بیشتر ادامه داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: هیأت تیراندازی در کسب قهرمانی و عرصه حرفه‌ای خود تاکنون افتخارات زیادی کسب کرده و عملکرد خوبی داشته که انتظار می‌رود باقی هیأت‌های ورزشی نیز در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

حاتمی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هیأت تیراندازی در عرصه قهرمانی تاکنون عملکرد خوبی داشته و افتخار آفرینی کرده در زمینه استعداد یابی هم باید پیشگام و پیشرو باشد و قدم‌های جدی و راسخی در این راستا بردارد.

وی با تاکید بر اینکه رشته تیراندازی در عرصه قهرمانی و استعداد یابی فعالیت دارد، عنوان کرد: امید است که هیأت تیراندازی با برنامه‌های منسجم و راهبردی در هر ۲ این عرصه‌ها داشته باشد و کشف استعدادها و قهرمان پروری به رشد و توسعه بیشتر ورزش در استان کرمانشاه کمک کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های استان در زمینه ورزشی باید بیشتر استفاده شود، بیان کرد: با وجود زیرساخت‌های مناسبی که در زمینه‌های ورزشی در استان مهیا شده کرمانشاه ظرفیت و آمادگی پذیرایی و برگزاری مسابقات در عرصه ملی و جهانی را خواهد داشت.

حاتمی یادآور شد: در رشته تیر اندازی نیز سایت اهداف پروازی دهکده المپیک در حال راه اندازی است اما تا زمان ابلاغ کامل اعتبارات و تکمیل آن سایتی به طور موقت برای ورزشکاران راه اندازی خواهد شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی



با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.