فردیس به لحاظ زیرساختی فقیر است

فردیس به لحاظ زیرساختی فقیر است

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد کاشفی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فردیس اظهار کرد: دغدغه‌های شما و ما یکی است و باید آنها را با کار کارشناسی رفع کرد.

وی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم بیان کرد: هنر زبان مشترک همه اقشار است که فهم و درک پیام را برای فرستنده و مخاطب آسان می‌کند.

فرماندار فردیس با اشاره به تعداد هنرمندان مطرح ساکن در این شهرستان تصریح کرد: ما هم قبول داریم که به لحاظ زیرساختی فقیر هستیم.

وی ادامه داد: کمبود فضاهای ما تنها مربوط به فضاهای فرهنگی و هنری نیست بلکه در حوزه‌های آموزشی، درمانی، ورزشی، فضای سبز و اداری نیز ضعف بسیاری داریم.

کاشفی افزود: آنچه که موتور این شهرستان را می‌چرخاند همدلی و همراهی مردم با نهادهای دولتی است که مصداق آن مدیریت کمبود آب در شهرستان بود که با همراهی مردم رفع مشکل شد.

هنرمندان برای حل مشکلات به میدان بیایند

وی خاطرنشان کرد: از هنرمندان می‌خواهیم کنار ما باشید تا با زبان هنر با مردم گفتگو کنیم و با ارائه طرح از سوی شما هر کسی گوشه‌ای از مشکلات را حل کند.

فرماندار فردیس متذکر شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اتاق فکری را تشکیل دهد که با ارائه طرح از سوی هنرمندان برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشبرد اهداف انجام شود.

در ابتدای جلسه مهدی شاه وردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس گزارشی از وضعیت جامعه هنری و عملکرد نود روز مدیریتش ارائه کرد.

منبع: مهر