سیمئونه و تیمش هم حریف برادران ویلیامز نشدند / تاپ شات

طرفداری | مسابقات ورزشی بدون شک بدون تصاویر زیبای آن لطفی نخواهد داشت و این عکس‌ها هستند که به رشته‌های ورزشی روح و جان تازه‌ای می‌بخشند.

تصاویر زیبا و شگفت‌انگیزی از ورزش دنیا در هر روز به ثبت می‌رسد که دیدن آنها خالی از لطف نیست و می‌تواند دید شما را به ورزش‌های دیگر که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد نیز جلب کند. چنین تصاویری می‌توانند یک رویداد ورزشی را خاطره‌انگیز و ماندگارتر کند. در کنار هم نگاهی خواهیم داشت به دیدنی‌ترین شات‌هایی که اخیرا به ثبت رسیده‌اند.

شادی بازیکنان اتلتیک بیلبائو پس از صعود به فینال کوپا دل ری پیروزی اتلتیک بیلبائو مقابل اتلتیکو مادرید با درخشش برادران ویلیامز ماشین چارلز لکلرک در مسابقات فرمول یک بحرین مسابقات قهرمانی فرمول دو جهان – بحرین پورشه 963 در مسابقات اتومبیلرانی استقامت قهرمانی جهان – دوحه، قطر جدال برای تصاحب توپ – لیگ راگبی استرالیا جدال برای تصاحب توپ – لیگ راگبی استرالیا ونسا ووگت آلمانی در حال تیراندازی – جام جهانی بیاتلون زنان؛ اسلو، نروژ کریستیانو رونالدو نظاره‌گر هم‌تیمی‌هایش در بازی مقابل الحزم منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.