تاج: مطالبه ما قوت گرفتن فراکسیون ورزش با انتخاب اهالی این رشته است

بدون تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج درمورد حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اظهار داشت: ما هم مثل سایر مردم و اهالی ورزش برای انداختن رای به صندوق آمدیم. خوبی کار این است برای اهالی ورزش جای مخصوصی در نظر گرفته‌اند. حضور آنها هم پرشور است و می‌بینید که من هم در صف ایستاده‌ام.

وی درمورد مطالبه‌اش مثل حق پخش از نمایندگان منتخب، توضیح داد: خوشبختانه در برنامه هفتم مسئله حق پخش دیده شده اما باید تصحیح شود. اکنون مطالبه ما فقط این موضوع نیست بلکه چونه ورزش به ویژه فوتبال از نظر بودجه در کشورمان کوچک است. رقبای ما مثل عربستان، قطر، امارات و …. را می‌بینید که در زیرساخت‌ها و مسائل جاری، هزینه‌های جدی دارند‌. با وجود این بودجه محدود می‌بینید عنوان‌های فوتبال ایران خیلی خوب است.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی آقایان و بانوان با همین بودجه نتایج راضی کننده‌ای گرفتیم. توقع دارم فراکسیون ورزش مجلس قوت بیشتری بگیرید و با انتخاب افراد ورزشی، در این کمیسیون کارهای جدی انجام شود.

تاج درمورد ویژگی‌های یک نماینده اصلح، گفت: هرکس برای مردم کار کند، اصلح است.
انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.