ادامه روند فوق‌العاده یخچالی در لیگ بسکتبال آلمان

بدون تصویر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ بسکتبال Pro A آلمان (دسته دو بوندس‌لیگا)، تیم «رومراشتروم گلادیاتور تریر» موفق شد با ادامه روند خوب ستاره ایرانی خود، بیستمین برد فصلش را با یک پیروزی قاطع به دست آورد.

در این دیدار که با برتری ۹۰ – ۵۵ تیم «رومراشتروم» مقابل «فراپورت اسکیلینرز» به پایان رسید، بهنام یخچالی ستاره لژیونر بسکتبال ایران موفق شد در ترکیب گلادیاتور‌ها ۲۲ امتیاز، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کرد تا با تاثیرگذاری ۲۰، یک شب درخشان دیگر را پشت سر بگذارد.

کوارتر‌های اول، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۳۰-۱۴، ۲۲-۱۰ و ۲۰-۱۲ به سود گلادیاتور‌ها پایان یافت تا با وجود شکست ۱۸-۱۹ در کوارتر دوم، یخچالی و یارانش با ۳۵ امتیاز برتری به پیروزی دست یابند.

تیم رومراشتروم گلادیاتور تریر با کسب ۲۰ برد، ۴ باخت و ۴۰ امتیاز از ۲۴ بازی، صدرنشین این رقابت‌ها است و شانس اول صعود به بوندسلیگا محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.