برج برفی مشهد ، لذت برف بازی در کل سال

یکی از تفریحات پرهیجان برف بازی است . در گذشته که بارش برف در کل ایران رخ می داد ، به راحتی در هر کجا میشد برف بازی کرد اما با گرم شدن زمین و زیاد شدن وسایل نقلیه دیگر کمتر برف می بارد و باید چشم انتظار برف بود که آیا ببارد یا نه . برج برفی مشهد هم مانند سایر نقاطی که مانند کیش و دوبی این امکان را فراهم ساخته که در طول سال بتوان از برف بازی لذت برد . کلان شهر مشهد علاوه بر اماکن زیارتی ، اماکن تفریحی زیادی را دارد که تمامی افراد خانواده بتوانند از سفر خود لذت ببرند.

سرزمین برفی یا برج برفی

برج برفی مشهد از آن دست جاذبه هایی است که در هر شهری وجود ندارد و اگر بخواهید به‌صورت طبیعی به تفریح و برف بازی مشغول باشید باید تا زمستان آن هم ،به شدت بارش برف منتظر بمانید. در برج برفی مشهد این امکان برای شما با هر سن و سالی فراهم است که در هر روزی از سال به برف بازی در کنار دوستان و خانواده بپردازید.

برای رفتن به سرزمین برفی مشهد نیاز به پوشیدن شال و کلاه یا همراه بردن وسایل اسکی نیست. در همان ابتدای ورودتان به این مکان تفریحی سفیدپوش، کارکنان مجموعه وسایل موردنیاز و لباس مخصوص بازی‌های برفی را به شما می‌دهند. این مجموعه با برف مصنوعی طراحی شده است و دارای بخش‌های مثل سرسره برفی، سر خوردن با تیوپ، قلعه برفی و بخش‌هایی این‌چنینی می‌باشد.

مجسمه ها و تصاویری که در اینجا می‌بینید شما را به دنیای انیمیشن عصر یخبندان می‌برد. مجموعه سرزمین برفی مشهد در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده و میزبان تفریحی گردشگران و اهالی این شهر است. طراحی و اجرای پروژه برج برفی مشهد به عهده هلدینگ جوانمرد بوده است که پیش از این نیز چند جاذبه گردشگری از جمله چالیدره مشهد، پارک کوهسنگی مشهد، تله سیژ دربند تهران و سد الیمالات نور را در رزومه خود دارد.

ساعت کاری برج برفی مشهد

ساعت بازدید برج برفی مشهد بدین شرح است؛ از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به صورت هر روز هفته پذیرا و میزبان گردشگران می‌باشد.

امکانات تفریحی برج برفی مشهد

صدای شادی و هیجان گردشگران در اینجا که مشغول تفریح و بازی هستند به ­خوبی به گوش می­رسد، طوری که شما هم هوس تیوپ سواری به سرتان می­زند. با انتخاب برج برفی مشهد و بازی در شهربازی برج برفی لذت و هیجانی خوشایند به خودتان هدیه کرده­اید که تا مدت‌ها در ذهنتان می­ماند.

اتاق فرار

از تفریحات جذاب و پر هیجانی که بیشتر نوجوانان و جوانان را به سمت خود می‌کشاند اتاق فرار برج برفی مشهد است. برای ورود به چنین جایی باید سر نترس و البته پای فرار داشته باشید. اتاق فرار از بازی های جدید مجموعه می‌باشد که هیجان ناشی از بازی گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. در این اتاق فرار شما به همراه دوستان باید به دنبال نجات فرمانده باشید. یکی دیگر از بخش‌های اتاق فرار مخصوص احضار روح است که پا گذاشتن به آن دل شیر می‌خواهد.

واقعیت مجازی

VR یا واقعیت مجازی از دیگر بخش‌های هیجان‌انگیز مجموعه برج برفی در مشهد است که دنیای متفاوت با بازی‌های دیگر دارد. دنیای سه‌بعدی در محیطی نیمه تاریک که می‌توانید به‌صورت تنهایی یا گروهی تجربه کنید. در بخش واقعیت مجازی فیلم‌ها و بازی‌ها به‌صورت سه بعدی نمایش داده می‌شود و می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. محدودیت سنی و جنسیتی برای حضور در این بخش وجود ندارد و کاملاً بی‌خطر است.

بازی‌های برد گیم

خیالتان راحت، در برج برفی مشهد حوصله‌تان سر نمی‌رود. برای هر سلیقه‌ای در این مجموعه بازی‌های مفرحی وجود دارد که می‌تواند نوعی ورزشی ذهنی و یا جسمی هم باشد. انجام انواع بازی‌های گیم برد مثل شترسواری، بازی های فکری، اسپلندور و… در مجتمع زیبای برج برفی مشهد برای بازدیدکنندگان امکان‌پذیر است. وقتی پا به چنین جایی می‌گذارید باید دل به بازی های هیجان‌انگیز باب سلیقه خودتان بدهید و تفریح کنید.

کافی شاپ و فودکورت‌

احتمالاً برای شما هم یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های بیرون رفتن، شکم‌گردی و رسیدن به خورد و خوراک است. بعد از کلی بازی و تفریح حتماً خسته و گرسنه می‌‌شوید و به دنبال جایی برای استراحت و خرید خوراکی می‌گردید. مجموعه تفریحی برج برفی مشهد نیاز شما را به بخش خوراکی به خوبی تأمین کرده است و برای این کار لازم نیست به بیرون از مجموعه سر بزنید.
در فود کورت و کافی‌شاپ‌های مجتمع برج برفی مشهد می‌توانید انواع نوشیدنی سرد و گرم مثل انواع آبمیوه و قهوه را سفارش دهید. غیر از این در مجتمع انواع ساندویچ و غذاهای فست فودی در کنار غذاهای سنتی مثل چلوکباب و ته‌چین قابل سفارش است.

سالن بیلیارد

برج برفی به سالن بیلیارد نیز مجهز است که اهالی این تفریح آن را به راحتی پیدا می‌کنند. سالن بیلیارد با میزهای مخصوص این بازی میدانی برای هنرنمایی حرفه‌ای‌هایی است که ادعایی در این بازی دارند. اگر بازی را بلد باشید که یارتان را پیدا می‌کنید و مشغول بازی می‌شوید؛ اما اگر آشنایی چندانی با بیلیارد ندارید و دوست دارید آن را امتحان کنید، کسانی در آنجا هستند که بتوانند به شما آموزش دهند. غیر از بیلیارد در این سالن، بازی‌های اسنوکر و ایت بال نیز وجود دارد که از نظر وسایل بازی با بیلیارد نیز شباهت‌هایی دارد. در گوشه‌ای از سالن بیلیارد یک کافی‌شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

پردیس سینمایی

از تفریحات مورد علاقه اغلب مردم که در زمان­های آزادشان به سراغ آن می­روند تماشای فیلم است. تماشای فیلم در خانه اصلی آن، یعنی محیط سینما لذت بیشتری دارد. در طبقه­ های بالایی مجتمع تجاری و تفریحی برج برفی مشهد ۶ سالن سینمایی دیده می­شود که فیلم­های روز در آن­ها اکران می­گردد.
پردیس سینمایی برج برفی، گنجایش حدود ۳۷۰ نفر را دارد. سالن­های این مجموعه در طبقات سوم و چهارم قرار دارند. سالن های پردیس سینمایی برج برفی به‌صورت vip و عمومی هستند که در بخش vip امکان سرو غذا و نوشیدنی برای شما میسر است. این بخش از مجموعه جز مجهزترین و به­روزترین سینماهای مشهد به­ حساب می­آید.

در بازدید از برج برفی مشهد به چه نکاتی دقت کنیم؟

هنگام بازدید از هر جاذبه ­ای برای راحتی و آسایش خودتان هم که شده باید نکاتی را رعایت کنید که بهتر است از قبل بدانید. امکان استفاده از گوش تلفن همراه و دوربین عکاسی را ندارید و برای عکاسی می­توانید از عکاسان مجموعه بخواهید از شما عکسی به یادگار بگیرند. اگر با کودکان و یا افراد سالمند به اینجا می­آیید باید مراقب آن­ها باشید تا حین بازی آسیبی نبینند.

شوخی­های خطرناک، دویدن و سر و صدای بالا در این مجموعه برای رفاه حال گردشگران ممنوع است. زمان حضور شما در قسمت بازی مجموعه ۸۰ دقیقه است، پس بهتر است برای آن، از قبل برنامه­ ریزی داشته باشید. پیشنهاد می­کنیم به توصیه و هشدار­های کارکنان مجموعه دقت کنید تا تفریحی لذت بخش و سالم داشته باشید.

نحوه دسترسی به برج برفی مشهد

مجتمع زیبای برج برفی مشهد در بلوار جانبازان قرار دارد. اگر قصد استفاده از خودروی شخصی برای رفتن به برج برفی را دارید باید مسیرتان را تا بلوار جانباز، بین جانباز ۱ و ۳ ادامه دهید و از طریق تابلوهای راهنمای مجموعه را پیدا کنید. اگر خودروی شخصی ندارید و می‌خواهی از خط متروهای مشهد برای رفتن به این مجتمع تفریحی تجاری استفاده کنید باید در ایستگاه خیام یا آزادی پیاده شوید و مابقی راه را از تاکسی‌ استفاده کنید و یا با پیاده‌روی به اینجا برسید.
گزینه انتخابی دیگر در شهر پر ترافیکی چون مشهد استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی شهری است. برای رفتن به برج برفی مشهد باید در مسیر ایستگاه اتوبوس شوریده در بلوار فردوسی و یا ایستگاه اتوبوس میدان جانباز، سوار اتوبوس شوید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟[امتیاز: 0 میانگین: 0] منبع: سیری در ایران

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.