عابدزاده یا حجازی؟ نه انتخاب من برای تیم منتخب تاریخ دروازه‌بان دیگری است!

مجتبی محرمی، پیشکسوت محبوب باشگاه پرسپولیس پس از مدت‌ها سکوت و دوری از مصاحبه و حواشی بالاخره سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای مفصل با خبرورزشی در خصوص حال‌ و هوای خودش و وضعیت فعلی فوتبال ایران پرداخت. محرمی در بخشی از گفت‌وگوی خود تیم منتخب خودش را نیز از میان تمام ازیکنان تاریخ فوتبال ایران انتخاب کرد.

تیم منتخب مجتبی محرمی به شرح زیر است:

گلر: منصور رشیدی/ دفاع وسط: محمد پنجعلی و حسین کازرانی/ دفاع راست: ابراهیم آشتیانی/ دفاع چپ: آندرانیک اسکندریان/ هافبک دفاعی: پرویز قلیچ‌خانی/ هافبک هجومی؛ محمد صادقی/ هافبک چپ: ابراهیم قاسمپور/ هافبک راست: علی پروین/ مهاجم سایه: ناصر محمدخانی/ مهاجم نوک: علی دایی

انتخاب غیرمنتظره مجتبی محرمی در این ترکیب درون دروازه بود. جایی که پیشکسوت پرسپولیس در میان تمام نام‌های مشهور فوتبال یعنی ناصر حجازی و عابدزاده گرفته تا همین علیرضا بیرانوند، منصور رشیدی را انتخاب کرده است.

منصور رشیدی ۲۰ بازی ملی در کارنامه دارد و سابقه بازی در باشگاه هایی همچون باشگاه فوتبال تاج تهران ، باشگاه فوتبال تاج آبادان ، باشگاه فوتبال برق تهران و باشگاه فوتبال نفت تهران را در کارنامه خود دارد وی همچنین سابقه مربیگری دروازه بانها در باشگاه های باشگاه فوتبال استقلال ایران و باشگاه فوتبال مس کرمان را در کارنامه خود دارد.

انتخاب مجتبی محرمی، تنها دروازه‌بان تاریخ جام ملت‌های آسیا است که توانسته در تمامی بازی‌ها کلین شیت کند و هیچ گلی دریافت نکند و همراه با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ شود.

امروز در مصاحبه‌ای به انتخاب مجتبی محرمی واکنش نشان داد و گفت: «او به من لطف دارد ولی ناصر حجازی را برتر از خودم می‌دانم. حجازی گلر باشخصیتی بود و دروازه‌بانی‌اش هم نیاز به تعریف ندارد. ما رقیب جدی برای هم بودیم».

مشروح گفت‌وگوی خبرورزشی با مجتبی محرمی را بخوانید: تلفن را قطع کرده بودم؛ حوصله هیچ‌کس را ندارم/ نه قیصر بودم و نه یاغی؛ مجتبی محرمی هستم، همین!/ فقط دم حاجی‌مایلی و قلعه‌نویی گرم…

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.