آنچلوتی: بلینگام به داور توهین نکرد؛ فقط گفت این یک گل لعنتی است

کارلو آنچلوتی هر گونه توهین از سوی جود بلینگام به خسوس خیل مانزانو را رد می‌کند.

طرفداری | دیدار پرحاشیه تیم‌های والنسیا و رئال مادرید در هفته بیست‌وهفتم لالیگا با تساوی 2-2 به پایان رسید. در شب خشم و نفرت مستایا، شاهد لحظات بحث‌برانگیز و عجیبی بودیم؛ اما جنجالی‌ترین اتفاق بازی را وینیسیوس یا هواداران والنسیا رقم نزدند؛ بلکه خسوس خیل مانزانو با تصمیم عجیب خود همه را در بهت و حیرت فرو برد. جنجال داوری در مستایا؛ از سوت پایان بازی تا اخراج بلینگام!

در حالی که بازی تساوی 2-2 دنبال می‌شد، رئال مادرید در آخرین ثانیه بازی توسط جود بلینگام به گل سوم و برتری رسید؛ اما خسوس خیل مانزانو در لحظه سانتر براهیم دیاز که منجر به گل بلینگام شد، در سوت خود به نشانه پایان بازی دمید. در نهایت ستاره انگلیسی به دلیل اعتراض به داور کارت قرمز گرفت و بازی بعدی رئال را از دست داد.

کارلو آنچلوتی در مصاحبه خبری بعد از بازی جنجالی با والنسیا در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که مهم‌ترین آن اخراج بحث‌برانگیز جود بلینگام بود:

چه بگویم… چیز زیادی برای گفتن نیست. اتفاق بی‌سابقه‌ای افتاد. ما به خاطر کارت قرمز جود ناراحتیم؛ چرا که او فقط به داور گفت: «این یک گل لعنتی است». او به داور توهین و بی‌احترامی نکرد. فکر می‌کنم بازی باید در صورتی پایان می‌یافت که بازیکنان والنسیا توپ را پس می‌گرفتند. بنابراین به نظرم داور اشتباه کرد. بازیکنانم خشمگین‌اند؛ اما همگی باید آرام باشیم. چهارشنبه یک بازی مهم (لایپزیش) داریم. همین یک امتیاز هم مهم است

ما باید همین‌گونه ادامه بدهیم. بازی در این زمین (مستایا) همیشه سخت و دشوار بوده است. حتی همین یک امتیاز هم برای ما مهم است. در هر صورت یک امتیاز هم به ما کمک می‌کند. نگاه کردن به وضعیت جدول و موقعیتمان باعث می‌شود امشب خوب و راحت بخوابیم. در نیمه اول ضعیف بودیم و می‌توانستیم بازی را ببازیم؛ اما از طرفی، ممکن بود کامبک را کامل کنیم و پیروز شویم. وینیسیوس بازی خوبی ارائه داد

وینیسیوس بازی بسیار خوبی انجام داد و نقش او امشب بسیار تعیین‌کننده بود. دو گل خیلی مهم برای ما به ثمر رساند؛ البته فولکوئر (مدافع والنسیا) هم مقابل وینی خیلی خوب بازی کرد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.