پاراتیراندازی با کمان انتخابی پارالمپیک| زندی راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد/ صعود رحیمی به جمع 32 ورزشکار برتر ریکرو

پاراتیراندازی با کمان انتخابی پارالمپیک| زندی راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد/ صعود رحیمی به جمع 32 ورزشکار برتر ریکرو – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتمین دوره مسابقات پاراتیراندازی با کمان فزاع که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک 2024 پارس هم محسوب می‌شود، امروز پیگیری شد.

غیبت دوباره زهرا نعمتی در مسابقات انتخابی پارالمپیک/ سلگی: او زودتر تصمیم بگیرد

در ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی ملی‌پوش ایران در مرحله مقدماتی با امتیاز 607 در رده چهاردهم قرار گرفت. او در مرحله نخست حذفی مقابل «باکاری کویاته» از ساحل عاج 6 بر صفر پیروز شد و روز سه‌شنبه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با «هریبرتو آلوز روکا» از برزیل رقابت خواهد کرد.

محمدرضا زندی دیگر نماینده ایران نیز در مرحله مقدماتی ماده W1 با امتیاز 646 در رده نخست ایستاد. او در مرحله نخست حذفی با قرعه استراحت مواجه شد و روز سه‌شنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف «فرانچسکو توماسلی» از ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.