اپل در آینده نزدیک از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد؟

یک منبع خبری آگاه و مرتبط با صنعت ضمن گفتگو با وبسایت MacRumors اعلام کرده که ظرف مدت یک هفته آینده، اپل با انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی در وبسایت رسمی خود از محصولات جدید شرکت رونمایی خواهد کرد. اگرچه اسامی محصولاتی که اپل در صدد معرفی آنهاست؛ فاش نشده است؛ اما شایعات به رونمایی از مدل‌های جدید آیپد، مک و لوازم جانبی مختلف اشاره دارند.

مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ تائید کرده که اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل‌های جدید آیپد ایر، آیپد پرو، مک‌بوک ایر و همچنین لوازم جانبی جدید شامل مجیک کیبورد و اپل پنسیل برای برخی مدل‌های آیپد است.

به گفته آقای گورمن، اپل در صدد برگزاری یک رویداد سنتی برای رونمایی از این محصولات نیست؛ بلکه در عوض قصد دارد تا آنها را در وبسایت خود و از طریق مجموعه‌ای از ویدیوها و کمپین‌های بازاریابی آنلاین طی ماه مارس یا آوریل معرفی نماید.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در حد فاصل ماه‌های مارس تا آوریل از محصولات جدیدی به شرح زیر رونمایی خواهد کرد:

  • دو مدل جدید آیپد پرو مجهز به تراشه M3، نمایشگرهای اولد، بدنه‌های باریک‌تر، دوربین جلویی جدید، ماژول دوربین پشتی بازطراحی شده به‌همراه سایر اصلاحات طراحی و احتمالا قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم MagSafe
  • دو مدل جدید آیپد ایر با تراشه M2 (برای نخستین بار در جهان از نسخه 12.9 اینچی جدید رونمایی خواهد شد).
  • کیبورد جادویی جدید برای آیپد پرو به‌همراه ترک‌پد بزرگ‌تر، ساختار آلومینیومی بدنه در برخی قسمت‌ها و سایر اصلاحات در زمینه طراحی
  • حداقل یک مدل جدید اپل پنسیل
  • مدل‌های 13 و 15 اینچی جدید مک‌بوک ایر با تراشه M3، اتصال وای‌فای 6E و بلوتوث 5.3
  • مدل‌های رنگی جدید احتمالی برای گوشی‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس
  • گزینه‌های رنگی جدید برای کیس‌های آیفون و بندهای اپل واچ

همچنین برخی شایعات از عرضه مدل جدید اپل تی‌وی و هوم‌پاد جدید مجهز به صفحه‌نمایش در نیمه نخست سال 2024 حکایت دارند. بر اساس شایعات، محصولات جدید اپل در روز 7 مارس (17 اسفند ماه) معرفی خواهند شد.

نوشته اپل در آینده نزدیک از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد؟ اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.