بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگو و اسطوره من است

طرفداری | بوکایو ساکا، ستاره جوان توپچی‌ها حسابی از کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال تعریف و تمجید کرده است.

بوکایو ساکا، وینگر و ستاره جوان باشگاه آرسنال، در پادکست Men in Blazers گفته که کریستیانو رونالدو اسطوره و الگوی دوران کودکی او بوده است. او همچنین از ستاره 39 ساله النصر به خاطر تداوم طولانی عمر دوران حرفه‌ای او تعریف کرده و می‌گوید فکر نمی‌کند که بتواند هیچ‌گاه در سطح و اندازه او بازی کند.

به شخصه نمی‌توانم (تصور کنم که به اندازه رونالدو بتوانم بازی کنم) و به همین دلیل برای او احترام زیادی قائل هستم. بدیهی است که وقتی جوان‌تر بودم، او برای من یک الگو و اسطوره بوده است، اما حالا که به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنم، حتی برای او احترام بیشتری هم قائل هستم، که او چگونه توانسته این نظم و انضباط و تمرکز را حفظ کند و به هر چیزی که می‌خواسته، برسد. بله؛ او خاص است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.