جدی شدن اخبار اخراج اریک تن هاخ؛ تماس چند سرمربی با منچستریونایتد

طرفداری | سر جیم رتکلیف در اولین مصاحبه عنوان سهام‌دار منچستریونایتد گفت که گروه اینئوس امیدوار است اریک تن هاخ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. با توجه به سیاست‌های اشتباه نقل و انتقالاتی تن هاخ و سولسشر، شیاطین سرخ در نقض قوانین سود و پایداری مالی قرار دارند.

به گزارش راب داوسن از ESPN؛ در حالی که منچستریونایتد نسبت به ادامه همکاری با اریک تن هاخ شک و تردید دارد، نمایندگان چند سرمربی با این باشگاه در تماس بوده‌اند. به مرد هلندی گفته شده کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای سرمایه‌گذاری در تابستان حیاتی است اما با شکست مقابل منچسترسیتی، فاصله شیاطین سرخ با استون ویلا و تاتنهام افزایش یافت. تن هاخ در این لحظه در انتخاب اهداف نقل و انتقالاتی و تور پیش‌فصل با مدیران باشگاه همکای می‌کند اما مطابق یافته‌های منابع نزدیک، او هیچ تضمینی برای فصل آینده دریافت نکرده است. در حالی که ایجنت‌های مربیان اروپایی با اولدترافورد در تماس بوده‌اند، منچستریونایتد نیز اطلاعاتی در مورد آینده چند مربی در دسترس جمع‌آوری کرده اما هیچ مذاکره‌ای با جانشین تن هاخ وجود ندارد. سر دیو بریلزفورد و ژان کلود بلان در حال حاضر روی تقویت ساختار باشگاه متمرکز هستند. ساختاری که سرمربی و بازیکنان آینده این باشگاه را انتخاب کرد. منچستریونایتد پس از شروع کار عمر برادا و دن اشورث، در صورتی که تن هاخ نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند به دنبال جانشین او خواهد رفت.

جیمز داکر، خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد نیز گزارش روز گذشته کریس ویلر را تایید کرد. در اولدترافورد، هیچ‌کس از این که اریک تن هاخ فصل سومی خواهد داشت یا خیر، مطمئن نیست. به نظر می‌رسد همه چیز به هفته‌های آینده بستگی دارد. اگر شیاطین سرخ به عملکرد کابوس‌وار خود ادامه دهند، آن‌ها نیز مانند بایرن مونیخ، بارسلونا و لیورپول در جست‌وجوی سرمربی جدیدی خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.