ژیمناست اراکی راهی بازی‌های آسیایی هانگژو می‌شود

ژیمناست اراکی راهی بازی‌های آسیایی هانگژو  می‌شود

سید مسیح قائم مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهارداشت: مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری در حالی به اتمام رسید که ژیمناست اراکی به عنوان عضو تیم ملی راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد.

وی تصریح کرد: در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی ژیمناستیک هنری سید محمد شفیعی امتیاز ۷۸.۵، محمدرضا حمیدی امتیاز ۷۸.۵، هومن جعفری امتیاز ۷۶.۰۵ و مهدیار سلیمانی امتیاز ۷۳.۹۵ را کسب کردند و ژیمناست خوش تکنیک و با اخلاق اراکی سهمیه حضور در بازیها را کسب کرده و نام استان مرکزی را در لیست به ثبت رساند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: باتوجه به نتایج کسب شده در تست‌های قبلی و نظر کادر فنی مهدی الفتی، مهدی احمدکهنی، محمدرضا خسرونژاد، محمدرضا حمیدی از استان مرکزی و سیدمحمد شفیعی ۵ ژیمناست اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند بود.

به گفته وی نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در بخش تیمی و تک وسیله مسابقه خواهند داد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.