تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از هیات‌ها و عزاداران حسینی

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان از هیات‌ها و عزاداران حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی، نمتینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و محسن افشارچی، استاندار با صدور پیامی از برگزاری با شکوه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و زحمات دست اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کردند.

در این پیام مشترک آمده است: به راستی که شهادت امام حسین (ع) حرارتی در قلب های مومنان ایجاد کرده است که هرگز سرد و خاموش نخواهد شد

مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان زنجان در دهه اول محرم 1445 به ویژه در روزهای یوم‌العباس و یوم‌الزینب باری دیگر شکوه یک حماسه دینی و مذهبی را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند به درستی عنوان پایتخت شور و شعور حسینی زیبنده مردم مومن و انقلابی این خطه است.

در این چند روز صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت به سیدالشهدا(ع) و عزاداری‌های گسترده و آمیخته با شور و شعور حسینی را توسط شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت()ع در استان زنجان شاهد بودیم، با توجه به حساسیت امسال و توطئه های دشمنان اسلام سرتاسر ایران حسینیه شد.

اینجانبان ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، مراتب قدردانی خود را از حضور و مشارکت ارزشمند عموم عزاداران به ویژه هیئات مذهبی که با اقامه عزای حسینی فضای استان را حسینی نمودند به عمل آورده و از دست اندرکاران این مجالس اعم از روحانیون و وعاظ، سخنرانان، مرثیه‌سرایان، مسوولین و هیأت امنای مساجد، حافظان امنیت، اصحاب رسانه و از همه نهادها و دستگاه های مسئول و متولی در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تشکر می‌کنیم.

امیدواریم خداوند متعال به همه عزیزان توفیق گام برداشتن در مسیر پاسداشت شعائر اسلامی و خدمتگزاری در درگاه ائمه اطهار(ع) را عنایت فرماید و توفیقات شما زیر سایه عنایات خاصه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تداوم یابد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس