درخشانی: نتایج بی‌نظیر گیتی‌پسند باعث کاهش انگیزه رقبا شد/ باشگاه با پیشنهاد خوب برای من مخالفت نمی‌کند

درخشانی: نتایج بی‌نظیر گیتی‌پسند باعث کاهش انگیزه رقبا شد/ باشگاه با پیشنهاد خوب برای من مخالفت نمی‌کند – اخبار ورزشی –

محمدحسین درخشانی درباره لیگ برتر فوتسال در سال 1402 که به قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان انجامید، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: رقابت نزدیکی میان تیم‌ها وجود داشت. با این حال همه رکوردها را با اقتدار زدیم و قهرمان شدیم. فقط در هفته آخر مقابل مس سونگون شکست خوردیم که چند بازیکن ما برای این بازی مصدوم و برخی بازیکنان هم از گیتی‌پسند جدا شده بودند. البته حاشیه‌ها باعث شد چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

وی در مورد اینکه گیتی‌پسند برخی بازیکنان باتجربه مانند علی اصغر حسن‌زاده و سپهر محمدی را از دست داده بود، خاطرنشان کرد: ابتدای فصل بازیکنان بزرگی از گیتی‌پسند جدا شدند، اما در مقابل جوانان خوبی به مجموعه ما پیوستند و یک نسل در گیتی‌پسند عوض شد. هر بردی که به دست می‌آوردیم، اعتمادبه‌نفس اعضای تیم بیشتر می‌شد.

بی‌غم: مس سونگون با من همه رکوردها را شکسته بود

ستاره گیتی‌پسند اصفهان درباره افزایش قابل توجه فاصله این تیم با مس سونگون در صدر جدول بیان کرد: افزایش اختلاف با مس سونگون به معنی پایین بودن رقابت و جذابیت لیگ نبود. به‌گونه‌ای نتیجه گرفتیم که در تاریخ بی‌نظیر باشد و تیمی تا سال‌های سال نمی‌تواند به ما برسد. نتایج ما به‌گونه‌ای بود که انگیزه سایر تیم‌ها کم شد و فاصله گیتی‌پسند با رقبا افزایش یافت. این اختلاف چیزی از ارزش کار ما کم نمی‌کند و نمی‌توانیم عملکرد رقبا را زیر سؤال ببریم.

درخشانی در مورد اینکه عنوان بهترین گلزن لیگ برتر فوتسال را به دست آورد، اظهار داشت: از ابتدا دنبال آقای گلی نبودم. با این حال شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که گل‌های زیادی را زدم و این عنوان نصیب من شد. از همه بازیکنانی که برای آقای گلی به من کمک کردند، تشکر می‌کنم.

صانعی: حضور تیم جوانان در تورنمنت‌ها به تیم ملی فوتسال ضربه می‌زند

وی درباره پاسخ منفی خود به پیشنهاد باشگاه شوتای اسپانیا در ابتدای فصل و احتمال انتقال او به اروپا عنوان کرد: پیشنهاد خوبی داشتم، اما پس از همفکری با مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدیم که یک سال دیگر در خدمت باشگاه گیتی‌پسند باشم. من و باشگاه از این تصمیم سود بردیم و امسال قراردادم را تمدید کردم. تا خرداد یا تیر می‌بینیم چه پیشنهاد خارجی می‌آید. باشگاه بزرگ گیتی‌پسند شرایط خوبی فراهم کرده است و اگر پیشنهاد خوبی بیاید، با جدایی من مخالفت نمی‌کند.

آقای گل لیگ برتر فوتسال در مورد وضعیت تیم ملی ایران در راه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: جام بسیار سختی داریم و همه تیم‌ها برای سهمیه جام جهانی با هم رقابت می‌کنند. امیدوارم این سهمیه را به دست بیاوریم و با قهرمانی آسیا آماده جام جهانی شویم. قطعاً در تیم ملی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. من سرباز ایران هستم و اگر بازی کنم یا روی نیمکت بنشینم، برای موفقیت تیم ملی تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.