نظرسنجی تپسی از مسافرین خود پیرامون ویژگی «عجله دارم»

به گزارش سیتنا، پس از حذف گزینه عجله دارم از سرویس اسنپ، دیگر سرویس تاکسی اینترنتی کشور یعنی تپسی از کاربران خود درباره این قابلیت نظرسنجی به عمل آورده است.

تپسی در این نظرسنجی که در صفحه اول اپلیکیشن خود قرار داده، چهار سوال دو گزینه‌ای را از کاربران خود پرسیده تا بتواند به این نکته دست پیدا کند که آیا گزینه عجله دارم به نفع کاربر است یا خیر.

نظرسنجی تپسی از مسافرین خود پیرامون ویژگی «عجله دارم»

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.