اینتر و کسب 10 پیروزی پیاپی در سری آ برای سومین بار

طرفداری | اینتر در تمام 10 بازی آخر خود در سری آ مقابل تیم های بولونیا، جنوا، آتالانتا، سالرنیتانا، لچه، آاس رم، یوونتوس، فیورنتینا، مونتزا و هلاس ورونا پیروز شده است.

اینتر در هفته بیست و هشتم سری آ در فصل 2023/24 میزبانش بولونیا را با نتیجه 1-0 شکست داد. به گزارش اوپتا اینتر با این پیروزی دهمین برد متوالی خود را در سری آ جشن گرفت؛ اتفاقی که برای سومین بار در تاریخ این باشگاه رخ می دهد. نراتزوری بین اکتبر 2006 و فوریه 2007 (رکورد 17 برد) با روبرتو مانچینی و بین ژانویه و آوریل 2021 با آنتونیو کونته (11 برد) نیز حداقل 10 برد متوالی در لیگ ایتالیا کسب کرده بود.

همچنین اینتر تحت هدایت سیمونه اینزاگی با این برد 75 امتیازی شد (از 28 بازی). تنها یک بار در تاریخ سری آ یک تیم در پایان هفته بیست و هشتم امتیازات بیشتری کسب کرده که آن هم اینتر تحت هدایت مانچینی در فصل 2006/07 بوده است (76 امتیاز).

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.