بمب خبری: بازگشت مایک تایسون افسانه‌ای به رینگ بوکس

مایک تایسون، قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان در تاریخ 20 جولای به مصاف جیک پاول، بوکسور و ستاره شبکه‌های اجتماعی خواهد رفت. این مبارزه در ایالت تگزاس و در ورزشگاه بزرگ AT&T به عنوان مین ایونت یک رویداد اختصاصی از رسانه نتفلیکس برگزار خواهد شد.

طرفداری | جیک پاول 27 ساله 10 مبارزه را در کارنامه حرفه‌ای خود می‌بیند که رکورد او 9 پیروزی در مقابل تنها 1 شکست است. 6 مورد از بردهای او با ناک اوت به دست آمده است. شنبه شب جیک پاول در تازه‌ترین مسابقه‌ خود موفق شد با تکنیکال ناک اوت در راند اول برابر رایان بورلند به پیروزی برسد.

از سوی دیگر مایک تایسون که در ماه ژوئن 58 ساله خواهد شد، در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود موفق شد 50 پیروزی به دست آورد که از این میان، 44 برد او حاصل ناک اوت بودند. او در 20 سالگی توانست قهرمانی سنگین وزن بوکس را به دست آورد و از این حیث جوانترین کسی شد که به این مهم دست یافته بود. آخرین حضور مایک تایسون در رینگ بوکس به یک دیدار غیررسمی و نمایشی مقابل روی جونز جونیور در نوامبر 2020 برمی‌گردد.

مایک تایسون در آخرین مبارزه حرفه‌ای بوکس خود در سال 2005 پس از 6 راند مبارزه نفس‌گیر سرانجام در راند هفتم برابر کوین مک براید تسلیم شد. این مسابقه تقریبا یک سال پس از ناک اوت شدن مایک تایسون در راند چهارم مبارزه برابر دنی ویلیامز برگزار شد.

مایک تایسون به تازگی در مصاحبه‌ای درباره مبارزه با جیک پاول گفت: پاول به عنوان یک بوکسور در سال‌های گذشته پیشرفت چشم‌گیری داشته و بنابراین تماشای اینکه اراده و جاه‌طلبی یک بچه در مقابل تجربه و استعداد ذاتی یک GOAT چه کاری به پیش می‌برد، جالب خواهد بود.

جالبه که اینجا مسئله شبیه به یک دایره به نقطه‌ای که شروع شد، ختم می‌شود، چرا که این من بودم که در شروع دوران حرفه‌ای جیک همراه او بودم و در مین ایونت همان شب به مصاف روی جونز رفتم و اکنون می‌خواهم به آن پایان ببخشم.

به گزارش ESPN هنوز معلوم نیست که آیا این دیدار به عنوان یک بازی رسمی و حرفه‌ای در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.