اتصال روستای افتر شهرستان سرخه به اینترنت پر سرعت

به گزارش سیتنا، سید یاسر حسن پور از راه اندازی سایت با تکنولوژی کامل 2G/3G/4G به پیمانکاری اپراتور همراه اول با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: راه اندازی این سایت، زمینه دسترسی مردم روستای افتر در شهرستان سرخه را به اینترنت پهن باند سیار و شبکه ارتباطی کشور فراهم کرد.

حسن پور با بیان اینکه دسترسی روستاهای مذکور به آنتن دهی موبایل و شبکه ارتباطی کشور با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات سیار انجام شده است اظهارداشت: تحقق این مهم در راستای سیاست‌های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات و دستور وزیر ارتباطات مبنی بر کاهش حداکثری شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها است.

وی با اشاره به ارتقای سایت همراه برای روستای افتر افزود: خوشبختانه با ارتقای تکنولوژی سایت، 410 خانوار این روستا، به شبکه ارتباطی کشور متصل شدند و از مزایای اتصال این روستا به شبکه ارتباطی کشور، ایجاد فرصت های جدید برای رونق اشتغال و توسعه اقتصادی بر پایه فناوری است.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.