پیراهن بارسلونا در ال کلاسیکو با لوگوی مشهور کارول جی / عکس

طرفداری | نام هنرمند بعدی که قرار است لوگوی او روی پیراهن بارسلونا در ال کلاسیکو نقش ببندد، مشخص شده است.

مدیران بارسلونا در دومین ال کلاسیکوی لالیگا هم قصد دارند تا به مانند بازی رفت، از لوگوی یک خواننده و هنرمند روی پیراهن تیمشان استفاده کنند. در ال کلاسیکوی رفت آنها از لوگوی رولینگ استونز استفاده کرده بودند که استفاده از این لوگو در پیراهن بارسا حسابی خبرساز شد. حالا این رویه در ال کلاسیکوی برگشت هم ادامه خواهد داشت و این بار رولینگ استونز جای خودش را به کارول جی داده است. کارولینا جیرالدو ناوارو که به طور حرفه‌ای با نام “کارول جی” شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرای کلمبیایی است.

کارول جی در بیست‌وچهارمین مراسم «گرمی لاتین» که در سویل اسپانیا برگزار شد به همراه شکیرا، تمام جوایز این مراسم موسیقی را درو کرد. کارول جی یکی از محبوب‌ترین هنرمندان پاپ آمریکای لاتین در حال حاضر است و در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله جوایز گرمی و بیلبورد را کسب کرده است. گفتنی است ال کلاسیکوی برگشت لالیگا در تاریخ 2 اردیبهشت 1403 (از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رئال مادرید در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا خواهد بود. دیدار رفت دو تیم با پیروزی 2-1 رئال به پایان رسید و کهکشانی‌ها در فینال سوپرجام اسپانیا نیز با 4 گل بارسا را شکست دادند. پیراهن بارسلونا در ال کلاسیکوی برگشت با لوگوی کارول جی

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.