کارشناس مارکا: وینیسیوس یک بار کارت قرمز بگیرد، رفتارش را اصلاح خواهد کرد!

طرفداری – آاس | از فصل گذشته تا کنون حواشی زیادی برای وینیسیوس جونیور در داخل و خارج از زمین پیش آمده است. جدای از مسائل نژادپرستی، چند باری شاهد درگیری لفظی یا فیزیکی وینیسیوس با بازیکنان حریف بوده‌ایم. به طور مثال، ستاره رئال مادرید در دیدار هفته گذشته مقابل لایپزیش، حین درگیری با ویلی اوربان از کوره در رفت و او را نقش بر زمین کرد؛ صحنه‌ای که به اعتقاد برخی از کارشناسان، وینی جونیور باید به خاطر هل دادن بازیکن حریف از زمین اخراج می‌شد.

در راستای این حواشی، پاول فرناندز، کارشناس مارکا معتقد است وینیسیوس اگر طعم اخراج از زمین و محرومیت را بچشد، رفتارش را اصلاح خواهد کرد. فرناندز در این‌باره گفت:

نظر من راجع‌به رفتارهای وینیسیوس؟ فکر می‌کنم بد نیست وینیسیوس یکی از این روزها کارت قرمز بگیرد. فکر می‌کنم این اتفاق خوب است چون باعث می‌شود رفتارش را تغییر دهد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.