ماریو باسلر: به راحتی می‌توانم زیدان را به جای توخل در بایرن مونیخ تصور کنم

طرفداری | ماریو باسلر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، توصیه می‌کند که اسطوره تیم ملی فرانسه، جایگزین توخل در این تیم آلمانی شود.

ماریو باسلر که سابقه سه سال بازی (1996 تا 1999) برای بایرن مونیخ و کسب 5 جام ارزشمند با باواریایی‌ها را داشته است، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی Ran گفته که به جای نام بردن از چهره‌هایی چون آلونسو یا گزینه‌های دیگر، زیدان را به آلیانتس آرنا بیاورید تا او هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد.

جایگزین‌های زیادی در بازار مربیگری وجود ندارد. من همینطور معتقدم که ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند یا به باشگاه دیگری می‌رود، شاید رئال مادرید یا لیورپول. ممکن است که او یک سال دیگر در لورکوزن بماند و سپس با بازنشستگی کارلو آنچلوتی به رئال مادرید برود. تنها کسی که به راحتی می‌توانم تصور کنم جای توخل را در بایرن بگیرد، زین‌الدین زیدان است.

با این حال، باسلر احساس می‌کند که بایرن نباید آنقدر عجله می‌کرد که توخل را رها می‌کرد، رفتاری که به طور مشابه با ناگلزمان در سال گذشته هم صورت گرفت.

من تصمیم کادرفنی بایرن مونیخ را درک نمی‌کنم. مدیران بایرن بار دیگر تصمیمات عجولانه‌ای گرفته‌اند، درست مثل گذشته که با ناگلزمان این کار را انجام دادند. پایان همکاری با توخل هم برایم غیرقابل درک است. اگر این سناریو [بایرن مونیخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود] صورت پذیرد، کنجکاوم که ببینم آیا مدیران بایرن این شهامت را دارند که بگویند: ما خیلی زود تصمیم گرفتیم و می‌خواهیم تصمیم‌مان را تغییر دهیم یا نه.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.