گالاس: چلسی اشتباه کرد کریستیانو رونالدو را به خدمت نگرفت

طرفداری | سال گذشته و پس از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو علیه منچستریونایتد و شخص اریک تن هاخ، اخبار ضدونقیضی پیرامون مقصد بعدی ستاره پرتغالی مطرح شد. برخی از رسانه‌ها ادعا می‌کردند چلسی و در رأس این باشگاه تاد بولی، علاقه زیادی به جذب رونالدو دارند و CR7 قرار است به کار خود در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. اما در نهایت، کریستیانو رونالدو با ترک فوتبال باشگاهی اروپا، با انتقالی شوکه‌کننده راهی النصر عربستان شد.

ویلیام گالاس معتقد است، چلسی نباید فرصت جذب کریستیانو رونالدو را از دست می‌داد. از نظر مدافع پیشین آبی‌ها‌، رونالدو می‌توانست ذهنیت برنده را به باشگاه لندنی بازگرداند. به نقل از دیلی میل، گالاس در این خصوص گفت:

چلسی با عدم جذب کریستیانو رونالدو اشتباه کرد. رونالدو (پس از جدایی از منچستریونایتد) در دسترس بود و چلسی می‌توانست باشگاه خوبی برای او باشد. همه می‌دانند نقش رونالدو در رختکن چه قدر مهم است؛ او ذهنیتی برنده دارد و این موضوع می‌توانست به چلسی کمک کند. به خدمت نگرفتن رونالدو تصمیم اشتباهی بود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.