به گزارش سیتنا، مهدی کشت دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان در واکنش به افزایش قابل توجه قیمت حمل و نقل مسافر در سرویس دهنده های اینترنتی این حوزه به دنبال حذف سرویس عجله دارم از این سرویس دهنده ها با انتشار تصویری نمونه نوشت: هیچ وقت برنده این دعواها مصرفکننده نبوده
تعدادی از کاربران نیز ذیل این پست نوشتند:
«با توجه به ترافیک وحشتناک و استهلاک ماشین و اعصاب خوردی و وقتگیری که داره واقعا نه تنها مسافر بلکه راننده هم راضی نیست… اگه فضا رقابتیتر بشه این داستان تا حد زیادی درست میشه».
کاربر دیگری نوشته است: «برنده این دعواها وقتی مصرفکننده خواهد بود که "انحصار" از بین برود! اگر ۴ تا اپلیکیشن مثل اسنپ وجود داشت که باهم رقابت میکردند، مجبور بودند برای جلب نظر مصرفکننده، قیمتها را پایین بیاورند؛ نمونه اعلای بازار انحصاری را میتوان در لوازم خانگی و خودرو مشاهده کرد!».
کاربر دیگری تجربه مشابه خود را اعلام کرده است: «امروز اسنپ مسیر ملک تا هفت تیر رو ساعت ۱۲ ظهر زده بود ۷۰ تومن همون مسیر در تپسی ۵۰ تومن هرچند ۵۰ هم زیاده چون مسیر زیادی نیست ولی اسنپ حرص حذف عجله دارم رو داره سر مسافر خالی میکنه».
کاربر دیگری در حمایت از سفیران گفته است: «راننده اسنپ بازنده واقعی این داستانه».
انتهای پیام
منبع: سیتنا