دیگو سیمئونه: اینتر؟ به بازیکنانم در دیدار مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا ایمان دارم

طرفداری | دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پیش بینی کرد بازیکنانش مقابل اینتر بازی بسیار خوبی انجام می دهند.

به نقل از اف سی اینتر نیوز، دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری قبل از دیدار برگشت یک هشتم نهایی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

کم بودن شانس اتلتیکو؟ ما روز به روز پیش می رویم و نظرات از آنچه ما نشان داده ایم ناشی می شود و نمی توانیم آن را انکار کنیم. فردا مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بازی می کنیم. کلمات مهم نیستند و عمل کردن مهم است. من به بازیکنانم ایمان کامل دارم و می‌دانم که آنها فردا بازی بسیار خوبی را انجام خواهند داد.

استدلال برای باور به جبران؟ چیز زیادی برای گفتن ندارم. مجبور نیستم زیاد حرف بزنم، من 100 درصد به بازیکنان و تیمم اعتماد دارم. می دانم که آنها عملکرد خوبی خواهند داشت.

وضعیت روحی؟ من ایده های روشنی در مورد هر چیزی که در حال رخ دادن است دارم. ما تا اینجا فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم اما اکنون نوبت بازگشت به سطح خودمان است زیرا فوتبال نمی‌بخشد و وقتی اشتباه می‌کنید، شکست می‌خورید. باید با درس گرفتن از اشتباهات رشد کنیم.

شکست مقابل کادیز؟ شنبه شب را به خوبی سپری نکردم، اما یکشنبه از قبل بهتر بود و می‌دانم چه چیزهایی در دسترس دارم.

مهمترین نیاز در بازی با اینتر؟ تمرکز، هر تیمی بیشترین تمرکز را داشته باشد، برنده مسابقه خواهد بود.

مارتینز؟ لائوتارو در سطح بین المللی و یکی از بهترین های اروپا به حساب می آید و این را در اینتر و آرژانتین نشان داده است.

بهبود گریزمان؟ حضور او در کنار ما، راه‌حل‌های بیشتری را در اختیارمان می گذارد، امیدواریم او آماده باشد و بتواند بازی خود را انجام دهد.

باخت با تنها یک گل اختلاف در بازی رفت؟ نگاه به گذشته فایده زیادی ندارد و آنچه فردا رخ می دهد مهم است. اختلاف زیاد نیست اما با درنظر گرفتن تیمی که در بین بهترین های اروپا قرار دارد، قطعا چنین اختلافی مهم است. من به بازیکنانم ایمان دارم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.