کایل واکر: انتقال به عربستان؟ نمی‌گویم هرگز؛ کریستیانو رونالدو راه را باز کرده است

طرفداری | کایل واکر احتمال بازی در لیگ عربستان را رد نمی‌کند.

بیش از یک سال از آغاز توفان عربستانی‌ها در بازار نقل‌وانتقالاتی اروپا می‌گذرد. لیگ عربستان با جذب کریستیانو رونالدو در دی ماه 1401، وارد فاز جدیدی شد و پروژه سعودی‌ها در تابستان با به‌خدمت گرفتن سوپراستارهایی چون سادیو مانه، کریم بنزما، نیمار، روبن نوس و … ابعاد گسترده‌تری به خود گرفت. به اعتقاد خیلی‌ها، ورود رونالدو زمینه را برای حضور دیگر ستاره‌ها در عربستان فراهم کرد و دلیل اصلی جهانی شدن چهره فوتبال این کشور بود.

کایل واکر، ستاره خط دفاعی منچسترسیتی در مصاحبه با اسکای اسپورتس، احتمال بازی در لیگ عربستان را به طور کامل رد نکرد. واکر در این‌ خصوص گفت:

احتمال انتقال به عربستان؟ من نمی‌گویم هرگز به آن‌جا نمی‌روم. پولی که آن‌ها می‌پردازند، عامل بزرگی در انتقال بازیکنان است. کریستیانو رونالدو راه انتقال به عربستان را باز کرد. اگر آن‌ها به جذب بازیکنان بزرگ ادامه دهند، لیگشان بهتر می‌شود. پس چرا نباید به آن‌جا رفت؟

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.